فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ازبکستان 2 – چین 2/ ازبک‌ها مقتدرانه صعود کردند

 

فوتبال روز:تیم ملی فوتبال ازبکستان توانست با تساوی دو بر دو مقابل چین با 7 امتیاز به عنوان تیم اول گروه A راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شود.

 

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان و چین نیز که در ورزشگاه ثانی بن‌جاسم الغرافه با هم روبرو شده‌ بودند با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
ابتدا یان وانگ در دقیقه 7 چین را پیش انداخت، اما اودیل اخمدوف در دقیقه 30 کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم هم ابتدا الکساندر گین‌ریخ در دقیقه 46 ازبکستان را به گل پیروزی رساند، اما این بار هائو جان مین در دقیقه 56 روی یک ضربه ایستگاهی زیبا بازی را به تساوی کشاند.
ازبکستان با این نتیجه 7 امتیازی شد و به عنوان تیم نخسیت گروه اول به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد. چین هم با 4 امتیاز از حضور در مرحله بعد بازماند تا همراه کویت حذف شده‌های این گروه لقب گیرند. 
 

گائو هونگ بو، سرمربی چین، به علت اعتراض به نحوه قضاوت در این دیدار در دقیقه 89 توسط داور مسابقه اخراج شد. 
 

جدول گروه اول در پایان مرحله گروهی:

* 1- ازبکستان 7 امتیاز
* 2- قطر 6 امتیاز
...............................
3- چین 4 امتیاز
4- کویت بدون امتیاز 
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد