فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

باشگاه پرسپولیس:دروغ‌پردازی20:30 را از طریق قانون پیگیری می‌کنیم

 

فوتبال روز: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر مجری و تهیه‌کننده قسمت خارج از گود برنامه 20:30 ادعاهای خود را ثابت نکنند از نظر حقوقی پیگیری خواهیم کرد.

 

منصور محمدبیگ‌لو در خصوص برنامه خارج از گود بخش خبری 20:30 شبکه دو که شب گذشته اردوی پرسپولیس در آنتالیای ترکیه را زیر سؤال برد اظهار داشت: برای این برنامه متأسف هستم. این آیتم کاملا دروغ بود. مجری محترم و تهیه کننده برنامه خارج از گود اخبار 20:30 باید بداند در هتلی که ما بودیم 21 تیم ورزشی حضور داشت و وزیر ورزش ترکیه در این هتل و کمپ رفت و آمد داشت. ‌همچنین بزرگانی مانند فاتح تریم و دنیزلی برای حضور در کنگره‌ای در این هتل حضور داشتند.
وی ادامه داد: با این همه شرایط آقایان عکسی را نشان دادند که برای فصل تابستان بود. آنها باید بدانند الان در ترکیه هوا سرد است و عکس‌هایی که مرتبط به این ماجرا را نشان داده شد دروغ و خیال‌پردازانه بود و اگر حرف‌های خود را ثابت نکنند از طریق قانونی و حقوقی پیگیری خواهیم کرد.
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم در رسانه ملی حقایق بازگو شود. اردویی برگزار کردیم که نظم و انضباط در آن دیده می‌شد چون علی دایی و مسئولان باشگاه پرسپولیس روی این موضوع تأکید زیادی داشتند اما 20:30 با تهیه‌ای برنامه‌ای دروغ این موضوع را زیر سؤال برد که امیدوارم خودشان آن را تکذیب کنند. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد