فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قطبی: دوست دارم با کره‌جنوبی در فینال بازی کنیم

 

فوتبال روز:اگرچه یک بازی دیگر تا پایان مرحله گروهی جام ملتهای آسیا باقی مانده اما افشین قطبی آن قدر خیالش راحت شده که در مورد مرحله بعدی مسابقات صحبت کند.

 

 تیم ایران به عنوان اولین تیم به مرحله یک‌چهارم صعود کرده و چون بازی آخر گروهی با امارات فقط در تعیین صدرنشین تاثیر دارد سرمربی تیم ملی مثل گذشته از صحبت کردن در مورد بازی‌هی حذفی پرهیز نمی‌کند. او بعد از بازی با کره‌شمالی در گفتگو با دو خبرنگار ایرانی تاکید کرد که دوست دارد در بازی فینال کره‌جنوبی را ببیند و این یعنی اینکه بازی با استرالیا یا بحرین را در مرحله یک چهارم بیشتر ترجیح می‌دهد. گفت و گوی او با خبرنگار ایلنا را در زیر می خوانید: 

  

بازی با کره‌شمالی یک مانع بزرگ مقابل تیم ایران بود که از آن گذشتید.
بازی با این تیم همیشه سخت بوده اما ما خوشحالیم که توانستیم نتیجه لازم را به دست بیاوریم. ما دو تا گل خوب در این بازی زدیم که داور فقط یکی از آنها را قبول کرد. البته گل اول هم درست بود. انصاریفر خیلی حرفه‌ای عمل کرد و توانست بعد از اینکه داور گلش را قبول نکرد و به او اخطار هم داد روی کارش تمرکز کند و باز هم گل بزند.  
 
قبول دارید در نیمه اول تیم‌تان ناهماهنگ بود.
 به هرحال آنفلونزا باعث شده بود ترکیب تیم تغییرات زیادی داشته باشد که این موضوع تاثیراتی را روی تیم گذاشته بود. اما هرچه بود ما دو برد از دو بازی داشتیم و توانستیم زودتر از بقیه تیم‌ها به مرحله بعد برویم.در فوتبال بین‌المللی وقتی شما می‌برید انرژی خاصی به شما تزریق می‌شود و روحیه‌تان پیشرفت می‌کند که شراط ما همینطور است. 
 
 وحالا به قهرمانی امیدوارتر شدید؟
 ما کم‌کم یاد می‌گیریم که چطور برنده شویم.حتی زمانی که بهترین نمایش را ارائه نمی‌دهیم هم می‌توانیم بازی را ببریم و این اتفاق خوبی است. 
 
 اما ممکن است در مراحل بعدی این اتفاقات رخ ندهد.
 قبول دارم ولی ما شرایط خوبی داریم.ما راه برنده شدن را پیدا کرده‌ایم و به هم کمک می‌کنیم که پیروز شویم.ما نشان دادیم که توانایی‌های زیادی داریم و یاد گرفته ایم که چطور می‌توان همیشه برنده شد. 
 
 با این وضعیت از الان می‌توان گفت که ایران قهرمان جام می‌شود؟
برای قهرمانی لازم است که شما هر 6 بازی‌تان را با تمام توان بازی کنید و برنده شوید. هر تیمی خوب این کار را انجام دهد می‌تواند قهرمان شود.ما هم تلاش می کنیم با توجه به مشکلاتی که داریم از جمله همین سرماخوردگی ها، در هر بازی نمایش بهتری انجام دهیم و به قهرمانی نزدیک شویم. 
 
 حالا دیگر وقت آن شده که در مورد بازی های مرحله بعد فکر کنید؟  
ما چند روز دیگر سومین بازی‌مان در مرحلهٔ گروهی را انجام می‌دهیم و شانس این را داریم که به بعضی‌ از بازیکنان‌مان استراحت بدهیم و بقیه بازیکنان‌مان را بهتر بشناسیم و هر کسی‌ را که می‌خواهیم در ترکیب قرار دهیم.  
 
مربی کرهٔ جنوبی گفته که از مقابله با ایران هراسی ندارد و تاکید کرده که تیمش آن قدر اعتماد به نفس دارد که هر تیمی را در این رقابت‌ها شکست دهد.نظر شما چیست‌؟
من با بیشتره بازیکنان کرهٔ جنوبی در مدت ۵ سال در دو جام ملتها و جام جهانی‌ کار کردم و آنها مثل برادر کوچکتر من می‌مانند. من دوست دارم کرهٔ جنوبی در این رقابتها بازیهای خوبی‌ را انجام بدهد چون آنها یک جورهایی بخشی از خانواده من هستند.من ترجیح می‌دهم کره جنوبی را در فینال ببینیم.
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد