فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

خبر بد برای پرسپولیس، هاشمیان مصدوم شد

فوتبال روز:نهایی که در چند روزه گذشته تمرینات پرسپولیس را از نزدیک تماشا می‌کردند، به خوبی متوجه شدند که وحید هاشمیان مهاجم سرشناس این تیم یکی از بازیکنان آماده سرخپوشان بود. او رفته‌رفته به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شد ولی با یک بدشانسی مواجه شد.

 

 هاشمیان در تمرین روز شنبه پرسپولیس در برخوردی که با یکی از بازیکنان این تیم داشت از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شد و این خبر بدی برای پرسپولیس و علی دایی است. البته می‌گویند این مصدومیت چندان جدی نیست که هاشمیان را برای مدت طولانی دور از میادین فوتبال نگه دارد ولی آسیب‌دیدگی او چندان هم ساده نیست.
هاشمیان در مورد مصدومیت‌اش  گفت:« نمی‌دانم با کدام بازیکن برخورد داشتم ولی به هر حال برخوردی به وجود آمد و همین موضوع باعث شد تا از ناحیه زانو مصدوم شوم.»
مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این مصدومیت جدی است، خاطرنشان می‌کند:‌» نمی‌دانم شرایط چگونه است ولی امیدوارم آسیب‌دیدگی‌ام جدی نباشد. زیر نظر دکتر زرینه مراحل درمانی را انجام می‌دهم و باید فعلا منتظر بمانم.» 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد