فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

عراق 1 – امارات صفر/ قطعی شدن صدرنشینی ایران

فوتبال روز: تیم فوتبال عراق در دقایق پایانی توانست با گل به خودی مدافع اماراتی به پیروزی دست یابد تا ایران به عنوان تیم اول به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات صعود کند.

 

در دومین دیدار دیشب گروه چهارم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دو تیم عراق و امارات در ورزشگاه 25 هزار نفری الریان به مصاف یکدیگر رفتند.
هر دو تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه‌ها خلق کردند. حتی اماراتی‌ها دوبار تیرک دروازه حریف را لرزاندند، اما این عراقی‌ها بودند که در وقت‌های اضافه توانستند به گل دست یابند. مدافع عنوان قهرمانی در دقیقه 90+3 با گل به خودی البلوشی، مدافع امارات اولین پیروزی خود را در این دوره از رقابت‌ها جشن گرفت.
تیم عراق با این پیروزی 3 امتیازی شد و به رده دوم جدول گروه چهارم صعود کرد.
تیم ملی ایران با توجه به اینکه بازی برابر عراق را با پیروزی پشت سر گذاشته و در دیدار دوم خود کره‌شمالی را نیز شکست داد، توانست به عنوان تیم اول گروه به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یابد. ایران باید در مرحله بعدی به مصاف تیم دوم گروه سوم از بین استرالیا، کره‌جنوبی و یا بحرین برود. امارات با یک امتیاز و کره‌شمالی نیز با یک امتیاز شانس زیادی برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها ندارند.
عراق در سومین دیدار خود 29 دی‌ماه به مصاف کره‌شمالی می‌رود و در همین روز تیم ملی ایران رو در روی امارات قرار خواهد گرفت.  

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد