فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نکونام: آن حرفها شیطنت یکی از روزنامه‌های عربی بود

 

فوتبال روز: کاپیتان تیم ملی ایران گفت: قول می‌دهم از این به بعد با هیچ روزنامه و شبکه تلویزیونی عربی گفت‌وگو نداشته باشم تا دیگر این حاشیه‌ها و مسائل پیش نیاید.

 

به گزارش ایسنا از دوحه، جواد نکونام پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر کره شمالی و راهیابی به دور دوم رقابت‌ها به میزبانی قطر گفت: بازی خوبی نبود، اما ما خوب و منظم بازی کردیم. خدا را شکر که در این بازی به پیروزی رسیدیم و مهم آن بود که سه امتیاز مسابقه را به دست بیاوریم. 


 او ادامه داد: آنچه که در مورد من پیش آمد شیطنت یکی از روزنامه‌های عربی بود این در حالی است که من هرگز با آن‌ها گفت‌وگو نمی‌کنم. به شما هم قول می‌دهم که به احترام رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران ایرانی دیگر با روزنامه‌های عربی و یا حتی شبکه‌های تلویزیونی آن‌ها مصاحبه نکنم تا دیگر مشکلی پیش نیاید. من تاکنون به روزنامه‌های عربی اهمیتی نداده‌ام و از این به بعد هم نخواهم داد. آن چیزی هم که پیش آمد، به شکلی است که نمی‌توان شکایتی کرد. 

 

نکونام درباره بازی هم گفت: خدا را شکر که بردیم و هر سه امتیاز بازی را به دست آوردیم و توانستیم خیلی زود به مرحله بعد راه پیدا کنیم. برای مرحله بعد باید با برنامه‌ریزی خوب و ریکاوری مناسب آماده شد. زمان زیادی تا بازی دور یک چهارم نهایی داریم و این کمک فراوانی به ما می‌کند تا برای بازی دور بعد آماده شویم. ضمن انکه بازیکنان سرماخورده ما هم فرصت دارند تا به جمع ما برگردند.  

بازیکن باشگاه اوساسونا که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد درباره حریف بعدی ایران در گروه چهارم رقابت‌ها هم گفت: دوست دارم که همواره در همه رقابت‌ها برنده باشم. این آرزوی من است. اگر بشود بهترین بازی‌هایم را انجام بدهم. دوست ندارم امارات از گروه‌مان بالا بیاید به خاطر مشکلاتی که فوتبالیست‌های ایرانی در امارات با آن‌ روبه‌رو بوده و هستند. فکر می‌کنم با ارائه یک بازی خوب می‌توانیم آن‌ها را ببریم.  

وی همچنین گفترایش فرقی نمی‌کند که ایران در دور یک چهارم نهایی با تیم‌های استرالیا و یا کره جنوبی روبه‌رو شود.
 نکونام در پایان عنوان کرد: زود است درباره حضور تیم ملی در دیدار پایانی صحبت کنیم. هنوز تا آن مرحله دو بازی دیگر فرصت داریم و بعد از این دو بازی باید از قهرمانی و یا حضور در بازی فینال صحبت کرد. 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد