فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قطبی‌: با حوصله بودیم و جواب تدبیرمان را گرفتیم

 

فوتبال روز:سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:‌ برابر کره‌شمالی با حوصله بازی کردیم و در نیمه دوم تدبیرمان جواب داد.

 

افشین قطبی پس از برتری یک بر صفر مقابل کره شمالی و صعود به مرحله بعد اظهار داشت: از همان ابتدای ورود در جام ملت‌های آسیا هدفمان موفقیت و قهرمانی در این رقابت‌ها بود.
وی ادامه داد: بازی با تیم‌هایی مانند کره شمالی بسیار سخت است چون آنها به سختی و بسیار فشرده دفاع می‌کنند. امروز چهار تغییر در ترکیب تیم ملی نسبت به بازی‌های گذشته داشتیم. زمانی که این تغییرات را در تیم داریم فشار زیادی متحمل می‌شویم چون برای هماهنگی بازیکنان به زمان نیاز داریم.
قطبی تصریح کرد: با تیم‌هایی مانند کره شمالی چاره‌ای جز با حوصله‌ بازی کردن نداریم. نیمه اول بازیکنان ما احساسی شدند و به خوبی نتوانستند میانه میدان را در اختیار بگیرند و از جناحین نفوذ کنند. البته آنها نیز راه‌های نفوذ ما را بسته بودند اما در نیمه دوم تدبیر ما جواب داد و به گل رسیدیم.

سرمربی تیم ملی گفت: کره شمالی همان تیمی است که برزیل در جام جهانی 30 دقیقه نتوانست توپی را وارد دروازه آنها کند. گروه ما گروه بسیار سختی بود. ما مقابل کره شمالی تهاجمی بازی می‌کردیم اما آنها دفاع می‌کردند. حتی داور هم گل سالم ما را در نیمه اول مردود اعلام کرد.
وی در مورد صعود ایران به مرحله بعد عنوان کرد: فکر کنم در یک چهارم نهایی روز‌های سختی را داشته باشیم چون بازی‌ها با مرحله گروهی تفاوت دارد.
قطبی در مورد مصاحبه چاپ شده از قول نکونام در یکی از روزنامه‌های قطری گفت: من آن مصاحبه را ندیدم و نخواندم اما می‌دانم که رسانه‌ها در ایران از تیم ملی حمایت می‌کنند. خبرنگاران ایرانی را همکاران خود می‌دانیم و سعی می‌کنیم حاشیه‌ای وارد تیم نشود. 
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد