فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حاشیه دیدار ایران و کره شمالی

 

فوتبال روز:دیدار تیمهای ملی فوتبال ایران و کره شمالی با حاشیه هایی همراه بود:

 

* افشین قطبی بعد از به ثمر رسیدن گل ایران با بالا بردن دست هایش از خدا تشکر کرد. وی همچنین بعد از گل با بیوتر برای ادامه مسابقه مشورت کرد. بعد از گل منصوریان هم آمد کنار قطبی و با یکدیگر مشورت کردند.

* بعد از قطبی با سوت‌های خود به بازیکنان تذکر می‌داد تا بازی را آرام کنند.

* بعد از به ثمر رسیدن گل تیم ملی فوتبال ایران تشویق و فریادهای قطبی قطبی توسط تماشاگران ایرانی در ورزشگاه دوحه طنین انداز شد.

* کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، سفیر ایران در قطر و مسئولان ایرانی حاضر در جایگاه ویژه هم بعد از گل خیلی خوشحال شدند. جو ورزشگاه کاملا در اختیار ایرانی‌ها بود.

* از سوی مسئولان برگزار کننده مسابقات تعداد تماشاچیان حاضر در ورزشگاه از طریق اسکوربرد 6488 نفر اعلام شد. این در حالی است که حتی تا دقیقه 40 هم ایرانی‌ها در حال ورود به ورزشگاه بودند.

* تماشاگران ایرانی در چندین صحنه به نحوه قضاوت داور اعتراض کردند.

* مهار شوت بازیکن کره شمالی توسط سید مهدی رحمتی تشویق تماشاگران ایرانی را به همراه داشت. از طرف دیگر صدای طبل و بلندگوی ایرانی ها در ورزشگاه طنین انداز شده است و اجازه خودنمایی را به تماشاگران کره‌ای نمی‌دهد. البته کره‌ای‌ها هم تیمشان را تشویق می‌کنند، اما صدایشان به گوش نمی رسد.

* سرود قهرمانی "ایران قهرمان می‌شه خدا می‌دونه که حقشه " توسط تماشاگران در ورزشگاه طنین انداز شد. 
 

*تماشاگران ایرانی پس از سوت پایان بازی تیم‌های ایران و کره‌شمالی با شعار "نکونام تیمتو بردار و بیار " از کاپیتان تیم ملی درخواست کردند بازیکنان را به سمت آنها بیاورد و ملی‌پوشان هم برای احترام به آنها برای دومین بار این کار را کردند.

* پس از اینکه تیم ملی ایران با گل مهاجم جوان خود، کریم انصاری‌فرد از کره‌شمالی پیش افتاد قطبی به صورت ویژه به بنگر و طالبی دستور داد تا خود را گرم کنند.

* پس از مصدوم شدن سید مهدی رحمتی، در پی برخورد با مهاجم کره‌شمالی، قطبی خطاب به میرزاپور، دروازه‌بان دوم تیم ایران از وی خواست خود را گرم کند.

* در پایان بازی و پس از برتری ملی‌پوشان ایران چند بازیکن کره در زمین خوابیدند و توان بلند شدن را نداشتند.

* پس از برتری ایران برابر کره‌شمالی ملی‌پوشان ایران پس از دست دادن با بازیکنان حریف به سمت تماشاگران کشورمان رفتند و از حمایت‌های آنها تشکر کردند.

* بازیکنان کره شمالی هم با وجود شکست و ناراحتی به سمت تماشاگران کشور خود رفتند و به شدت مورد تشویق قرار گرفتند.

*ایرانی‌های حاضر در ورزشگاه و جایگاه به یکدیگر تبریک می‌گفتند.

* تماشاگران ایرانی با سردادن شعارهایی خواهان حضور قطبی در بین خود شدند. قطبی هم به همراه تمام اعضای کادر فنی به سمت آنها رفت.


* با حضور فیلیپ تروسیه در ورزشگاه و تماشای بازی ایران و کره‌شمالی شایعات مبنی بر حضور این مربی در تیم ملی ایران پررنگ‌تر شد. 
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد