فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

بحرین 5 - هند2 / دومین شکست متوالی و خداحافظی زودهنگام هندی ها

 

فوتبال روز: تیم ملی فوتبال هند با شکست مقابل تیم ملی بحرین از جام ملتهای آسیا خداحافظی کرد.

 

دومین دیدار دور دوم گروه سی رقابتهای جام ملتهای آسیا ساعاتی پیش بین دو تیم بحرین و هند آغاز شد.

اولین گل این دیدار در دقیقه 8 از روی نقطه پنالتی برای بحرین به ثمر رسید و عایش این گل را به نام خود ثبت کرد.. هندی ها خیلی سریع این گل خورده را در دقیقه 9 توسط سینگ جبران کردند تا بازی به تساوی کشیده شود ولی بحرینی ها در دقیقه 16 توسط لطیف به گل برتری شان رسیدند.

لطیف در دقیقه 20 و 35 هم دو بار دیگر توپ را وارد دروازه هندی ها کرد تا نیممه اول بازی با برتری مقتدرانه 1-4 بحرین به پایان برسد.

با آغاز  نیمه دوم چهتری در دقیقه 53 برای هند گلزنی کرد تا بازی با نتیجه 2-4 دنبال شود.

عایش زننده اولین گل بحرین در این دیدار در دقیقه 62 با دریافت دومین کارت زرد متوالی، از زمین مسابقه اخراج شد ولی این پایان کار این دیدار نبود، چون لطیف در دقیقه 78 برای بارچهارم به گل رسید تا رکورد گلزنی اش را بهبود بخشد.

این دیدار در نهایت با برتری 2-5 بحرین به پایان رسید تا هندی ها بدون آنکه در دو دیدار خود امتیازی کسب کرده باشند، در قعر جدول گروه سی قرار گرفته و خداحافظی زودهنگامی با این رقابتها داشته باشند. بحرین 3 امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت و تیمهای استرالیا و کره جنوبی هم با 4 امتیاز در رده های اول و دوم جدول تکیه زدند. 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد