فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

استرالیا 1- کره جنوبی 1/ تقسیم امتیازات بین قدرتهای آسیا

 

فوتبال روز:استرالیا و کره جنوبی در پایان نود دقیقه تلاش در مهمترین و حساس ترین دیدار مرحله گروهی رقابتها به نتیجه ای بهتر از تساوی دست نیافتند. این در حالی بود که برنده این دیدار می توانست در صدر جدول گروه قرار بگیرد.

 

دیدار تیم‌های استرالیا و کره‌جنوبی در روز دوم مسابقات گروه سوم جام ملت‌های آسیا از ساعت 16:45 دقیقه در ورزشگاه 25 هزار نفری ثانی بن جاسم با حضور 15 هزار و 526 هوادار برگزار شد.
کره‌ای‌ها در نیمه اول پس از چندین حمله در دقیقه 24 توسط کو جا چئول به گل دست یافتند. چئول زننده هر 3 گل کره‌جنوبی در این دوره است و با این گل توانست در صدر بهترین گلزن جام بایستد.
بازیکنان کره پس از گل نیز همچنان حملات خود را ادامه دادند و در مقابل نیز مهاجمان استرالیا در دقایق پایانی نیمه اول چندین موقعیت روی دروازه جونگ سونگ ریونگ به وجود آوردند، اما در پایان 45 دقیقه این کره‌ای‌ها بودند که برتری را از آن خود کردند.
در نیمه دوم نیز چشم‌بادامی‌ها توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما شاگردان هولگر اوسیک در معدود حملات خود در این نیمه توانستند توسط مایل جدیناک در دقیقه 62 به گل تساوی برسند. جدیناک اولین گل ملی خود را در نوزدهمین بازی ملی‌ خود به ثمر رساند.
بازیکنان کره‌جنوبی پس از گل تساوی به حملات خود افزودند، اما نتوانستند دروازه مارک شوارتزر را برای بار دوم باز کنند و دومین دیدار خود را با نتیجه یک بر یک به پایان رساندند.
استرالیا در اولین دیدار برابر هند با نتیجه 4 بر صفر به برتری رسید و کره‌جنوبی نیز 2 بر یک بحرین را شکست داده بود. با این تساوی استرالیا همچنان صدرنشین باقی ماند. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد