فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

اخبار کوتاه از جام ملت‌های آسیا

 
فوتبال روز:گل ایمان مبعلی و بازی تماشایی او مقابل عراق او را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان ایرانی برای نشریات محلی کرده است به خصوص که ایمان به زبان عربی هم آشناست و مشکلی برای صحبت کردن با روزنامه‌های قطر ندارد

 

عراقی‌های بی‌انضباط

بازیکنان عراق پیش از ممنوع‌المصاحبه شدن توسط ولفسکان سیدکا مربی آلمانی در چند گفت‌وگو با روزنامه‌های قطر به شدت از نحوه مربیگری این مربی انتقاد کرده‌اند که همین مسأله نشان دهنده شرایط حاکم بر تیم ملی این کشور است که کار بسیار دشوار و تقریبا غیرممکنی را برای تکرار عنوان قهرمانی دارد. تیم ملی عراق از بازیکنانی تشکیل شده که شخصیت لازم برای تشکیل یک تیم بزرگ فوتبال را ندارند در روزهای گذشته تنها یونس محمود کاپیتان عراق در مصاحبه‌ای از ولفسکان سیدکا حمایت کرده است و بیشتر اخبار حول و حوش این تیم به مصاحبه‌های تند بازیکنان علیه سرمربی و همچنین موضع‌گیری ناظم شاکر دستیار سیدکا علیه وی اختصاص داشته است.  

 چیزی که عراق را در دوره گذشته قهرمان آسیا کرد یک دلی بازیکنان این تیم و آن روح واحد چیزی است که به هیچ وجه در این دوره دیده نشده است. عراقی‌ها فردا در صورت کسب نتیجه ضعیف علیه امارات از جام خداحافظی می‌کنند.  

 

مارشال: استرالیا قهرمان جام ملت‌ها خواهد شد

برتران مارشال مربی سابق تیم تونس و الخور قطر در مصاحبه با روزنامه الشرق قطر استرالیا را بخت اول جام ملت‌ها آسیا نامیده است. او همچنین وضعیت تیم‌های عربی را چنین پیش‌بینی کرده است:‌ «بحرین شانسی ندارد، امارات بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته و عراق از نظر تیمی مشکل دارد.» به عقیده وی تیم ملی قطر به دور دوم صعود خواهد کرد. 

 

مبعلی مورد توجه روزنامه‌های قطر

گل ایمان مبعلی و بازی تماشایی او مقابل عراق او را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان ایرانی برای نشریات محلی کرده است به خصوص که ایمان به زبان عربی هم آشناست و مشکلی برای صحبت کردن با روزنامه‌های قطر ندارد. او در مصاحبه با روزنامه الشرق می‌گوید:« پیروزی مقابل عراق اولین برد از مجموعه پیروزی‌های ماست.» مبعلی هدف تیم ملی ایران در این تورنمنت را حضور در فینال بازی‌ها ذکر کرده است.  

 

کبودی دور چشم بازیکن عراق سوژه روزنامه‌ها

علی حسین رحیم مدافع تیم ملی عراق در حالی مقابل خبرنگاران حاضر شد که کبودی تابلویی دور چشم او جلب نظر می‌ کرد. بعضی از خبرنگاران عربی عقیده دارند این کبودی یادگار یک کتک کاری درون تیمی است. اما هیچ خبر رسمی‌ یا تأیید شده در این زمینه منتشر نشده است.  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد