فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

تیم ملی سپاهانی تر شد/ محسن بنگر جای مدافع راه‌آهن را گرفت

 

فوتبال روز:سرمربی تیم ملی فوتبال در تماسی با بازیکن راه‌آهن به وی اعلام کرد محسن بنگر را جایگزین وی در تیم ملی کرده است.

 

در حالی که تیم ملی فوتبال کشورمان ظهر روز پنجشنبه هفته جاری برای حضور در پانزدهمین دوره رقابتهای فوتبال جام ملتهای آسیا راهی قطر خواهد شد، امروز سه شنبه افشین قطبی محسن بنگر مدافع تیم فوتبال سپاهان را جایگزین ابوذر رحیمی مدافع تیم فوتبال راه آهن کرد.

ابوذر رحیمی در گفتگو با خبرنگاران ضمن تایید این خبر گفت: آقای قطبی امروز با من تماس گرفت و اعلام کرد محسن بنگر را جایگزین من کرده است. از شنیدن این خبر شوکه و غافلگر شدم چون تصور نمی کردم با این شرایط از تیم ملی کنار گذاشته شوم.

رحیمی خاطرنشان کرد: با این حال برای تصمیم آقای قطبی احترام قائلم و امیدوارم تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند در رقابتهای جام ملت های آسیا موفق عمل کند. من از آمادگی بسیار بالایی برخوردار بودم و خوشحال بودم که می توانم در رویداد بزرگی چون جام ملت های آسیا برای تیم ملی بازی کنم اما این فرصت به من دادن نشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد