فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پیروزی ایران مقابل آنگولا با گل نکونام

فوتبال روز:تیم ملی فوتبال ایران با تک گل کاپیتانش از سد حریف آفریقایی در دیداری دوستانه گذشت.

 

تیم ملی فوتبال ایران که اخرین اردوی آماده سازی اش برای حضور در پانزدهمین دوره رقابتهای جام ملت های آسیا را در قطر برپا کرده است، دیشب در ورزشگاه السد و بدون حضور تماشاگران به مصاف تیم ملی فوتبال آنگولا رفت و برابر این تیم به برتری یک بر صفر دست یافت. 

 

در این دیدار که شاگردان افشین قطبی عملکرد بهتری نسبت به دیدار برابر قطر داشتند و از حریف آفریقایی خود نیز بهتر بازی کردند، جواد نکونام در دقیقه 90+2 تنها گل تیم ایران را به ثمر رساند.

افشین قطبی که باید اولین بازی خود را مقابل تیم ملی آماده عراق انجام دهد در این بازی هم با انجام 6 تعویض بیشتر بازیکنان خود را تست زد تا ببیند از کدام بازیکنان می‌تواند بیشتر استفاده کند. او حتی در دقیقه 79 از آرش افشین هم استفاده کرد تا بازیکن 21 ساله فولاد در این مسابقه اولین بازی ملی خود را انجام دهد.

شاگردان افشین قطبی پس از برگزاری این بازی که آخرین دیدار تدارکاتی قبل از حضور در جام ملتهای آسیاست به ایران بازخواهند گشت و پس از سه روز استراحت روز 16 دیماه به قطر بازخواهند گشت. 

 

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در مصاف با آنگولا:  

سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، احسان حاجی‌صفی، هادی عقیلی، سیدجلال حسینی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان‌(46- ایمان مبعلی)، پژمان نوری (46- محمد نوری)، مسعود شجاعی (78- آرش افشین)، غلامرضا رضایی (46 - محمدرضا خلعتبری) و کریم انصاری‌فرد (46 - محمد غلامی). 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد