فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مظلومی:فوتبال روی بی رحم خود را به استقلال نشان داد

 

فوتبال روز: سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در این دیدار گفت: با وجود اینکه در این بازی شکست خوردیم اما همه بازیکنان تیمم عملکرد خوبی داشتند.

 

پرویز مظلومی پس از شکست عصر پنجشنبه تیمش برابر ذوب آهن ضمن بیان این مطلب گفت: از عملکرد بازیکنانم در دیدار برابر ذوب آهن کاملا راضی هستم. آنها همه خواسته هایم را در زمین پیاده کردند و موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما برخلاف جریان بازی دو گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم. 
 

 مظلومی صحبت کردن در مورد داوری را امری کلیشه ای خواند و گفت: در هفته های گذشته بارها در این مورد صحبت کرده ایم و دیگر کلیشه ای شده است. با این حال اعتقاد دارم در صحنه گل دوم قبل از اعلام ضربه پنالتی بازیکن حریف در آفساید قرار داشت. 

 

وی ادامه داد: با وجود بازیکنان مصدومی که داریم تصور می کنم بازی خوب و قابل قبولی را برابر ذوب آهن ارائه کردیم و اگر بازیکنان ما به خوبی از موقعیت ها استفاده می کردند قطعا در این بازی برنده می شدیم. ما در شرایطی که یک بر صفر پیش بودیم می توانستیم گل دوم را هم بزنیم اما بازیکن جوان ما توپ را به تیر دروازه زد. 
 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد مقصران دریافت این دو گل گفت: به نظرم خط دفاعی و دروازه بان ما بر روی این دو صحنه اشتباهاتی داشتند و اجازه دادند تیم حریف به راحتی به گل برسد.
وی در مورد اعلام فهرست تیم ملی قبل از دیدارهای هفته بیستم نیز گفت: تصور می کنم اگر این اتفاق پس از بازیهای هفته بیستم می افتاد بهتر بود. برخی بازیکنان ما امروز انگیزه لازم برای خوب بازی کردن را نداشتند چرا که اسامی تیم ملی اعلام شده بود. 
 

سرمربی آبی پوشان در مورد استفاده از مجیدی در دقایق پایانی بازی گفت: نمی‌توانستم مجیدی را زودتر به میدان بفرستم. در واقع در استفاده از او ریسک کردم. نبود مهره‌هایی مثل جباری، صادقی، مبعلی در روند تیم تأثیرگذار بوده است. هادی شکوری را پس از 8 ماه به میدان فرستادم. جا دارد از کادر پزشکی تشکر کنم. آنها سال پرکاری را پشت سر گذاشتند. من حتی فرهاد مجیدی را با ریسک به زمین فرستادم اما گروه پزشکی او را به این بازی رساند. 


 پرویز مظلومی در مورد برنامه های استقلال در تعطیلات لیگ برتر نیز گفت: یک هفته تمرینات را تعطیل خواهیم کرد و بعد از آن اردویی 10 تا 15 روزه را در تهران خواهیم داشت و سپس اردوی 10 روزه خارجی را در دستور کار داریم. 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد