فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مایلی‌کهن: فردوسی‌پور فکر می‌‌کند من "قاق " هستم

 

فوتبال روز:سرمربی سایپا گفت: مجری برنامه 90 تصور می‌کند من "قاق " هستم.

 

محمد مایلی‌کهن پس از شکست یک بر صفر برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت‌: فوتبال خوبی بازی کردیم. البته دو تیم موقعیت چندانی نداشتند و بر روی یک ضربه کرنر دروازه ما باز شد. من به بازیکنان بارها گفته‌ بودم تیر یک را مهار کنند اما این کار را نکردند و از همان جا گل خوردیم. به پرسپولیس و علی دایی تبریک می‌گویم هرچند تیم ما در نیمه دوم خوب شد اما بازیکنان ما در حد خودشان نبودند. ما می‌توانستیم بهتر باشیم.  


وی که بر سر قرار گرفتن میکروفون برنامه 90 بر روی میز مصاحبه با خبرنگار این برنامه جر و بحث داشت سرانجام پذیرفت که با وجود این میکروفون صحبت کند و گفت:‌ من از اینکه تیم سایپا شکست خورد ناراحتم زیرا تیم من بود و به پرسپولیس تبریک می‌گویم با این حال از آن مربیان نیستیم که زمین و آسمان را پس از باخت به هم ببافم.  


مایلهی کهن ادامه داد: در پایان مسابقه علی دایی و کاشانی به رختکن تیم ما آمدند. این مسائل در فوتبال ارزش دارد و می‌ماند. فوتبال اگر به دست فوتبالی‌ها باشد مشکلاتش حل می‌شود.
وی با خوشحالی از غیبت خبرنگار شبکه خبر در نشست خبری گفت:‌ خوشحالم که ایشان در این برنامه حضور ندارند زیرا برخی خبرنگاران فقط یک سوال بلدند بپرسند و آن هم در مورد اخراج من است. آنها کم لطفی می‌کنند و این سؤال را از مدیرعامل و سایر مسئولان باشگاه سایپا نیز می‌پرسند. یک خبرنگار وظایفی دارد.

وی در مورد اشاره به وضعیت تیمش گفت: دور برگشت را خوب آغاز کردیم اما دوباره شکست خوردیم. در دیدار با فولاد درحالی که 5 بر 2 جلو بودیم بازی مساوی شد و پس از آن گفتم که مسئول تیم من هستم.  


مایلی کهن در مورد کاپیتانی تیم پرسپولیس گفت: نظر خاصی در این مورد ندارم اما بعد از علی پروین من کاپیتان پرسپولیس شدم. پس از 14 سال بازی کردن در پرسپولیس بازوبند کاپیتانی را به بازو بستم اما فردوسی‌پور فکر می‌کند من «قاق» هستم و این مسائل را نمی‌گوید. من هیچگاه مقابل بزرگتر از خودم مانند محمد پنجعلی راه نرفتم. در آن زمان که کاپیتان بودم پرسپولیس بهترین دوران خود را داشت و در "جام در جام " قهرمان شدیم و هیچکس هم سر بازوبند دعوا نداشت.  


وی با اشاره به حرکت شیث رضایی در مورد بازوبند کاپیتانی پرسپولیس و بستن آن بر روی مچش گفت: او قصد بی‌احترامی به بازوبند را نداشت. او جوان است و احساسی. به این مسئله دامن نزنید.  


وی در مورد تیم ملی گفت: در این زمینه حرفی نمی‌زنم و فقط برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.  


مایلی‌کهن در مورد اینکه بهتر نبود این بازی در کرج برگزار شود‌، گفت: استان البرز به تازگی تأسیس شده و می‌توانست میزبان این بازی باشد اما شاید شرایط ایده‌آل برای برگزاری این بازی فراهم نبوده است. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد