فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی:همه چیز را فراموش کردم / بازوبند را از شیث گرفتم

 

فوتبال روز:علی دایی سرمربی پرسپولیس با حساس عجیبی بازی سرد پرسپولیس و سایپا را تمام کرد.

 

او که به شدت مورد محبت بازیکنان تیمش قرار گرفت، پس از بازی با مشایعت آنها به سمت تماشاگران رفت تا ابراز احساسات تماشاگران برای او صحنه‌های عجیبی را در ورزشگاه خلق کند.
 دایی در این لحظات به شدت احساساتی شد و گریست. 

 
 او که بلافاصله در پایان بازی مورد محاصره خبرنگاران قرار گرفته بود تا به رختکن برسد به سوالات چند خبرنگار پاسخ داد و در لابه‌لای همین جملات نکات مهمی را به زبان آورد. از جمله اینکه او برای بازیکنانی که گفته می‌شود از تیم کنار گذاشته می‌شوند خط و نشان کشید و اعلام کرد هیچ بخششی در کار نخواهد بود. 

 

علی دایی' عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: به خاطر عواملی بیرونی از مربیگری تیم پرسپولیس استعفا داده بودم، اما حالا باید در یک جام قهرمان شویم و این مساله را به اطلاع بازیکنان رسانده ام. وی افزود: از هواداران واقعی پرسپولیس که تیم را با قدرت در دیدار امروز تشویق کردند تشکر می کنم، چرا که یک هوادار باید بدون قصد و غرض تنها به فکر تیم باشد.
 دایی در مورد دیدار با سایپا عنوان کرد: هر دو تیم نمایش خوبی داشتند و این ما بودیم که توپ و میدان را در اختیار داشتیم. وی افزود: هر چند موقعیت های مناسبی برای گلزنی نداشتیم، اما رسیدن به برتری پس از چند شکست متوالی بسیار ارزشمند بود. 

 
 سرمربی پرسپولیس ادامه داد: استرس بالا اجازه نمی داد تا کارهای تمرین شده را به خوبی در زمین پیاده کنیم. البته  هنوز 14 دیدار تا پایان فصل باقی مانده که باید آنها را به خوبی به پایان برسانیم و به هوادارن اطمینان می دهم پس از تعطیلات پرسپولیس را متفاوت تر از قبل ببینند.
دایی با اشاره به تعطیلات لیگ عنوان کرد: در این مدت مصدومان تیم بهبود پیدا می‌کنند و می‌توانند به ما کمک کنند. در دیدار امروز برابر سایپا نیز خوب دعوا کردیم، خوب جنگیدیم و توانستیم 3 امتیاز مسابقه را بگیریم. البته سایپا هم مردانه بازی کرد. این موفقیت را به هواداران تبریک می‌گویم. دست همه آنها درد نکند. من عاشق این مردم هستم. 
 

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد:‌ من با مردم زندگی می‌کنم و به عشق آنها بازگشتم. آنها کمک می‌کنند تا تیم را ساماندهی کنیم. پرسپولیس تیم مردم است و من از آنها عذرخواهی می‌کنم که در هفته‌‌های گذشته خوب نبودیم.  

 
دایی در مورد شعارهای هواداران در حمایت از خودش و علیه لیدرهای پرسپولیس گفت:‌ کاری به این ندارم که به چه کسی شعار دادند و یا چه گفتند، مردم همیشه طرفدار پرسپولیس هستند. من به عشق مردم کار می‌کنم و به عشق پرسپولیس نیز برگشتم. می‌خواهم دینم را به این هواداران ادا کنم. علی‌ دایی‌ها می‌آیند و می‌روند. این پرسپولیس است که می‌ماند.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته شده 4 بازیکن این تیم از فهرست کنار گذاشته می‌شوند، خاطرنشان کرد: روزی که بازیکنان به خانه من آمدند انگار دوباره متولد شدیم و من هم همه چیز را فراموش کردم.

دایی در مورد مصاحبه سهراب بختیاری‌زاده که گفته بود برخی از بازیکنان پرسپولیس گفتند خوب شد که دایی نابود شد، گفت:‌ من به این حرف‌ها کاری ندارم. البته دو بازیکن صبا به من تلفن زدند و گفتند که این حرف‌ها گفته شده است. با این حال زمانی که بازیکنان به خانه من آمدند با آنها اتمام حجت کردم و تمام حرف‌هایم را به آنها زدم و دیگر به این کاری ندارم که چه اتفاق‌هایی در گذشته رخ داده است.
وی ادامه داد: من چه در پرسپولیس، چه در تیم ملی و چه در هر تیم دیگری که بازی کردم همواره دلم با تیم بوده است. هیچ کس نمی‌تواند بگوید که من بی‌تعصب بودم. این انگ به من نمی‌چسبد. من با 200 بخیه بازی کردم. تک تک سلول‌هایم عاشق پرسپولیس و مملکتم است. هیچ کس نیست که بگوید دایی دلش با یک تیم نبوده است. مشکل لیدرها را هم فراموش کردم.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازوبند پرسپولیس گفت: در این مورد می‌خواهم از دموکراسی خود بازیکنان استفاده کنم. دوست دارم در زمین بازیکنی کاپیتان باشد که اخبار تیم را به من و اخبار من را به تیم درست منتقل کند و تعامل وجود داشته باشد. دوست دارم بازوبند را به بهترین بازیکن بدهم. در اردوی ترکیه تصمیم‌گیری می‌کنیم که چه کسی کاپیتان باشد که همه تیم آن را قبول داشته باشد. من از مکتبی آمده‌ام که در آن نخواستن معنی ندارد و خدا کمک می‌کند و این تیم موفق خواهد شد.  

 
دایی در مورد اینکه گفته شده 4 نفر را از تیم کنار خواهد گذاشت، عنوان کرد: من نگفتم 4 نفر بلکه گفتم تعدادی از بازیکنان. مشکل شیث رضایی نیز فنی بود که امروز بازی نکرد. من گل‌های صبا را آنالیز کردم و به این نتیجه رسیدم. اتفاق‌های دیگر نیز هرچه بوده تمام شده است. من برای بار آخر با بازیکنان اتمام حجت کردم و هر بازیکنی که بخواهد چوب لای چرخ بگذارد کنار گذاشته می‌شود. دیگر نمی‌خواهم خودم را قربانی کنم و می‌خواهم حرفه‌ای باشم.
 
دایی در مورد صحبت های علی کریمی که از وی حمایت کرده بود گفت: من و کریمی همیشه با هم رابطه خوبی داشته ایم و بهترین دوران بازی را در کنار هم بودیم و من برای کریمی احترام زیادی قایل هستم. 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد