فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

عبدی سرمربی موقت پرسپولیس مقابل سایپا

 

فوتبال روز:استعفای علی دایی واصرار او بر رفتن را که در کنار گفته های کاشانی بگذاریم که اولویتش را مربی ایرانی می داند می توان به یک سری گمانه زنی های معتبری رسید.

 

چندی پیش در باشگاه پرسپولیس جلسه ای برای گزینه های جانشینی دایی برگزارشد ودر آن جلسه که کاشانی ومشاورانش حضور داشتند استیلی، یاوری ،ذوالفقارنسب وغلام پیروانی به عنوان کاندیداها مطرح شدند. این موضوع مربوط به قبل از بازی با پیکان است. از آن جمع استیلی در بوشهر ویاوری در همدان مشغول به کارند.
 یکی از نزدیکان کاشانی در این رابطه به خبرنگار گل گفت: حاج حبیب درصدد رایزنی با مدیر عامل شاهین است تا چنانچه مقدور باشد استیلی را به پرسپولیس بیاورند. با توجه به برد شاهین مقابل پیکان،بعید است بوشهری ها قید استیلی را بزنند و همانطور که کاشانی گفته  وی شاهینی خواهد ماند.
 با این شرایط در بازی با سایپا عبدی تیم را هدایت می کند ودر تعطیلات نیم فصل یکی از دو گزینه پیروانی یا ذوالفقارنسب روی نیمکت سرخپوشان می نشینند.البته حرف از حمید درخشان سرمربی فعلی شهرداری هم هست .کسی که می گویند در انتظار تلفن کاشانی است.
 
 
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد