فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پایان دوران فوتبالی آقای حاشیه/ یک و نیم سال محرومیت و خداحافظی

 

فوتبال روز:حتما اطلاع دارید که هفته گذشته عده‌ای از چهره‌های سرشناس فوتبالی در یک میهمانی شبانه دستگیر شدند که در بین آنها یک فوتبالیست لیگ برتری هم حضور داشت.

 

این بازیکن حضورش در میهمانی شبانه را در گفت‌وگو با رسانه‌ها تکذیب کرد ولی غیبت او در بازی‌های تیمش، ثابت کرد که این بازیکن در آن میهمانی حضور داشته است.

آخرین اخبار حاکی از آن است که وضعیت این فوتبالیست سرشناس نسبت به دیگر چهره‌های فوتبالی که در این میهمانی بودند پیچیده‌تر است و پرونده‌ای در دادگاه برای او تشکیل شده است. این بازیکن حتی حق شرکت در تمرینات تیمش را ندارد و بعد از آن ماجرا با تیمش تمرین نمی‌کند. 

 

گفته می شود از آنجایی که این فوتبالیست با ماموران انتظامی درگیر شده است، دو شب در زندان اوین اقامت داشته و پرونده او برگ های آخر دوران حرفه ای فوتبالش را رقم خواهد زد.

طبق آخرین اطلاعات  حداقل محرومیت برای این فوتبالیست یک و نیم سال است که با توجه به شرایط سنی وی بعید است که دیگر او را در میادین فوتبال ببینیم.

وی یکی از با استعداد ترین فوتبالیست های دهه گذشته ماست که حاشیه های فراوان او را از فوتبال ایران گرفت. دوستان نزدیک این بازیکن می گویند که وی چندان هم نگران این محرومیت نیست و به نظر می رسد انگیزه چندانی برای ادامه فوتبال ندارد.

به جز او یک مربی سابقا ملی پوش هم درگیر این ماجرا است که ظاهرا او نیز محرومیتی شش ماهه را تحمل خواهد کرد. این در حالی است که علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود  که میهمانی رفتن فوتبالیست‌ها ربطی به فدراسیون ندارد و نباید به حریم خصوصی افراد وارد شد. 

 

نام این بازیکن ع. ن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد