فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جام باشگاههای جهان/ قهرمان آسیا حریف اینتر شد

فوتبال روز:تیم فوتبال سئونگنام کره‌جنوبی با نتیجه 4 بر یک از سد الوحده امارات گذشت و حریف اینترمیلان در نیمه نهایی شد.

 

دو تیم فوتبال الوحده امارات و سئونگنام کره جنوبی در استادیوم شهر ورزشی زاید برابر یکدیگر صف آرایی کردند.
این دیدار با قضاوت ویکتور کاریلو از پرو کلید خورد و در هوایی مطلوب با 23 درجه سانتیگراد و 56 درصد رطوبت هواداران اماراتی را بدون بلیت پذیرایی کرد.
تمام بلیت های فیفا برای این بازی را یک تاجر اماراتی به دستور شیخ خلیفه فرزند شیخ زاید خریداری کرده و از همه هواداران الوحده خواسته شده بود با حضور گرم خود استادیوم را پر کنند اما این حضور گرمای خود را گل دقیقه 4 مولینا از دست داد و قهرمان واقعی آسیا را برابر میزبان آسیایی جام باشگاه های جهان پیش انداخت.

الوحده امارات با سرعتی قابل توجه کنترل میانه میدان را در اختیار گرفت و آنقدر حمله کرد تا بالاخره در دقیقه 27 با ضربه سر زیبای بایانو به گل تساوی رسید.
سئونگنام مجوز خوشحالی را خیلی زود از اعراب پس گرفت و توسط ساسا در دقیقه 30 گل دوم خود را ثبت کرد.
قهرمان آسیا در نیمه دوم نیز خوش درخشید و توسط چوی سونگ کوک 71 و چو دونگ ژئون 81 به گل های سوم و چهارم دست پیدا کرد.
به این ترتیب سئونگ نام کره جنوبی با شکست دادن میزبان پر سر و صدای اماراتی ثابت کرد که قهرمانی اش در قاره کهن تصادفی نبوده و یک مدعی جدی برای رسیدن به فینال محسوب می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد