فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

سقوط آزاد پرسپولیس در لیگ برتر؛ 12 امتیاز از 12 بازی!

 

فوتبال روز:روند نتایج بد پرسپولیس در لیگ برتر همچنان ادامه دارد و به یقین آذرماه 89 بدترین روزهای تاریخ پرسپولیس بوده است.

 

پرسپولیس 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر را با شکست پشت سر گذاشته است و ضمن دریافت 9 گل فقط یک گل به ثمر رسانده است که آمار منحصر بفردی در تاریخ این باشگاه است: 360 دقیقه و یک گل زده!

پرسپولیس حتی در بدترین روزهای تاریخ خود نیز چنین روند بدی نداشته است. آخرین باری که هواداران پرسپولیس شاهد چنین نتایج ضعیفی از تیمشان بودند، به 41 سال قبل باز می گردد که پرسپولیس بدون ستارگان کوچ کرده اش با پیکان، در مسابقات جام باشگاههای تهران 4 باخت پیاپی بدست آورد، آن هم در حالیکه در یک بازی به دلیل اعتراض به رای فدراسیون فوتبال درباره بازی با استقلال، اصلا در میدان حاضر نشد و بازنده اعلام شد. 

 

اما پرسپولیس با علی دایی در این فصل و به خصوص از هفته هفتم به بعد روند کاملا نزولی را در پیش گرفته است و در 12 بازی اخیر 24 امتیاز از دست داده است که این میزان امتیاز برای تیم مدعی قهرمانی چون پرسپولیس یک آمار وحشتناک و فوق العاده ضعیف محسوب می شود. پرسپولیس بعد از پیروزی بر شاهین بوشهر در هفته ششم، از هفته هفتم تا نهم در 3 بازی مقابل فولاد، شهرداری و پاس 3 مساوی بدست آورد که البته دو بازی این تیم در خارج از خانه بود و شاید دو نتیجه مساوی و کسب 2 امتیاز آمار بدی نباشد. اما سرخپوشان در هفته های دهم و یازدهم مقابل ملوان و استقلال باختند که البته نباید از این موضع غافل شد که داوری تاثیر مستقیمی در این دو باخت داشت و شاید اگر اشتباهات داوری نبود، در بدبینانه ترین حالت دو نتیجه مساوی می توانست رقم بخورد.   

 

پرسپولیس بعد از شکست در دربی، روند صعودی داشت و در 3 بازی مقابل ذوب آهن، استیل آذین و نفت تهران 3 برد بدست آورد و فقط یک گل دریافت کرد که این گل هم حاصل یک ضربه پنالتی بود. اما این تیم از 4 هفته قبل دوباره روند نزولی خود را آغاز کرده است و مقابل مس، سپاهان، پیکان و تراکتور سازی 4 باخت بدست آورده است و در مقابل پیروزی های پیاپی مدعیان، 12 امتیاز از دست داده است! پرسپولیس که در هفته ششم صدرنشین لیگ برتر بود، در هفته هجدهم به رتبه هفتم رسیده است و طعنه آمیز اینکه تیم های تازه لیگ برتری شده مثل نفت آبادان و تراکتورسازی در جدول رتبه بهتری از باسابقه ترین تیم تاریخ لیگ دارند.   

 

پرسپولیس در 12 بازی اخیرش فقط 12 امتیاز کسب کرده است، در حالی که برای قهرمانی در لیگ برتر بطور میانگین از هر بازی باید 2 امتیاز کسب کرد. بررسی روند تیم های قهرمان در تاریخ لیگ برتر نشان می دهد که پایین ترین میانگین امتیاز برای قهرمانی در لیگ برتر 8/1 امتیاز است که تیم پرسپولیس در لیگ اول ثبت کرد. در فصل گذشته نیز سپاهان با میانگین 97/1 امتیاز از هر بازی موفق به قهرمانی در لیگ برتر شد. در لیگ 34 تیمی برای قهرمانی باید حداقل 65 امتیاز کسب کرد. 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com        

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد