فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

استیلی در پرسپولیس،دایی در سایپا ،مدیرروستا در شاهین/چرخه مربیان

 

فوتبال روز:استیلی از شاهین جدا شده وشنیده می شود قرار است جانشین دایی در پرسپولیس گردد. دایی نرفته،مشتری دست به نقدی به نام سایپا دارد.مدیرروستا در لیست شاهین قرار می گیردو...


 

چرخه مربیان ایرانی همواره محدود بوده واین محدودیت آدم را یاد جدول های هوش کودکان می اندازد که باید اعداد1تا 35 را در یک محدوده36خانه ای که یک خانه اش خالی بود مرتب می کردند.
به شرایط فعلی فوتبالمان نگاه کنید.یاوری از صبا به پاس می رود. مدیران صبا چون رویشان نمی شود سراغ کربکندی بروند دستیار او ویسی را جانشین یاوری می کنند.
 استیلی از شاهین جدا شده وشنیده می شود قرار است جانشین دایی در پرسپولیس گردد. دایی نرفته،مشتری دست به نقدی به نام سایپا دارد.مدیرروستا در لیست شاهین قرار می گیردو... دور قمری مربیان ایرانی آیا نمی تواند یکی از عوامل تنزل فوتبال ما باشد؟آیا زمان تزریق خون تازه به پیکره این فوتبال نرسیده؟قاعده نانوشته تو برو تا من بیایم هم انگار مانند آسیاب به نوبت بروفق مراد می چرخد. راستی ما در رنکیگ فیفا چندمیم؟ 

  

استیلی امشب با کاشانی مذاکره می کند؟ 

 یک منبع موثق از مذاکره امشب استیلی وسرپرست باشگاه پرسپولیس خبرداد.پس از جدایی این مربی از شاهین ، گویا با توجه به وضعیت نه چندان پایدار دایی روی نیمکت پرسپولیس ،کاشانی در اندشه انتصاب استیلی به جای شهریار است.استیلی امشب از بوشهر به تهران می آید. 

 

  

نارنجی‌ها در انتظار اخراج شهریار/ دایی جانشین مایلی‌کهن در سایپا 

 هر چند مدیرعامی سایپا هفته گذشته حمایت قاطع خود را از مایلی‌کهن اعلام کرد ولی منابع آگاه در باشگاه سایپا خبر می‌دهند که مسئولان رده بالای این باشگاه و همچنین یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت سایپا در فکر آوردن علی دایی به این تیم هستند.
سایپا جزو تیم‌های با امکانات لیگ برتر است و در این فصل هم بازیکنان خوبی را به خدمت گرفت. نتایج این تیم اما مورد قبول مسئولان کارخانه نیست و جایگاه مایلی‌کهن در این تیم متزلزل است. عده‌ای از مسئولان بلندپایه سایپا که بابت همکاری با دایی در سال‌های گذشته، رابطه خوبی با او دارند به دنبال این مربی هستند. دایی چند سال پیش و بعد از اخراج ولنر لوران هدایت سایپا را برعهده گرفت و با این تیم قهرمان ایران شد. 


دایی و سایپا از همکاری با یکدیگر رابطه خوبی دارند و آخرین اخبار حاکی از آن است که سایپایی‌ها به دنبال جذب دایی هستند. دایی در حال حاضر جایگاه محکمی در پرسپولیس ندارد و اگر از این تیم برکنار شود به احتمال فراوان به پیشنهاد سایپا پاسخ مثبت خواهد داد. برای مشخص شدن این موضوع و سرنوشت نیمکت سایپا و پرسپولیس باید  چند روزی صبر کنیم. در ضمن ذکر این نکته ضروری است که معمولا مدیران فوتبال ما هر وقت بحث اخراج مربی پیش می‌آید آن را تکذیب می‌کنند و قصد دارند در پشت پرده و با چراغ خاموش کارهای خود را انجام دهند. 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com        

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد