فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

علی کریمی:قطبی بخواهد درجام ملتها پیراهن تیم ملی را بر تن می کنم

 

فوتبال روز:هافبک تیم فوتبال استیل آذین تهران گفت: اگر احساس کنم بازیکن مفیدی خواهم بود به طور یقین به تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا با جان و دل کمک می کنم.

 

'علی کریمی' پس از برتری تیم خود برابر فولاد خوزستان در خصوص انتشار اخباری مبنی بر بازگشت به تیم ملی فوتبال، خاطرنشان کرد: تیم ملی در حال حاضر بازیکنان جوان و فوق العاده ای دارد و فکر نمی کنم نیازی به من باشد. اگر خودم هم مربی تیم ملی بودم با وجود بازیکنان جوان و مستعد شاید علی کریمی را به تیم ملی دعوت نمی کردم.
کریمی اظهار داشت: اما اگر قطبی بخواهد و احساس کنم که مفید هستم به طور یقین پیراهن تیم ملی را در جام ملت های آسیا بر تن می کنم.  

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد