فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

لیگ قهرمانان اروپا/ پیروزی بارسا، من یونایتد، والنسیا و اینتر

 

فوتبال روز: در دومین شب لیگ قهرمانان اروپا و در مهمترین بازی‌ها، بارسا، من یونایتد، والنسیا، اینتر و شالکه برابر حریفان به پیروزی رسیدند.

 

از گروه اول تیم فوتبال اینترمیلان با نتیجه یک بر صفر برابر توئنته به پیروزی رسید. تک گل تیم بنیتس را کامبیاسو در دقیقه 55 به ثمر رساند.
در دیگر بازی این گروه، تاتنهام با نتیجه 3 بر صفر برابر وردربرمن آلمان به پیروزی رسید. کابول 6، مودریچ 45 و باله (پنالتی 54) گل‌های میزبان را به ثمر رساندند.

از گروه دوم، هاپول اسرائیل 3 بر صفر از سد بنفیکا پرتغال گذشت. در دیگر بازی این گروه، شالکه 04 آلمان 3 بر صفر برابر المپیک لیون به برتری دست یافت. فارفان 14 و هونتلار 20 و 89 گلزنی کردند.

از گروه سوم، منچستریونایتد با نتیجه یک بر صفر برابر رنجرز اسکاتلند به برتری رسید. تک گل اردوی شیاطین سرخ را وین رونی از نقطه پنالتی در دقیقه 87 به ثمر رساند.
در دیگر بازی این گروه، والنسیا نماینده اسپانیا در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 6 بر صفر از سد بورسااسپور ترکیه گذشت. ماتا (پنالتی 17)، سولدادو 21 و 55، آدوریس 30، خواکین 37 و دومینگس 78 موفق به گلزنی شدند.

از گروه چهارم تیم روبین کازان با نتیجه یک بر صفر موفق به شکست کپنهاگن شد. در این دیدار نوبوآ در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.
در دیگر دیدار هم از این گروه بارسلونا در زمین پاناتینایکوس میهمان بود و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. گل های بارسا را پدرو رودریگس 27 و 69 و مسی 63 وارد دروازه حریف کردند.  

 

 نتایج کامل:

  

گروه A  

اینتر 1 – توئنته صفر گل: کامبیاسو (55)  

تاتنهام 3 – وردربرمن صفر گل‌ها: کابول (6)، مودریچ (45)، کراچ (79) بیل یک پنالتی را برای تاتنهام در دقیقه 54 از دست داد. 

 

 گروه B  

شالکه 3 – لیون صفر گل‌ها: فارفان (14)، هونتلار (20 و 89) 

 هاپوئل 3 – بنفیکا صفر گل‌ها: زهاوی (24 و 90)، داگلاس (74) 

 

 گروه C 

 رنجرز صفر – منچستریونایتد 1 گل: رونی (87، پنالتی) 

 والنسیا 6 – بورسا اسپور 1 گل‌ها: ماتا (17، پنالتی)، سولدادو (21 و 55)، آدوریس (30)، خواکین (37)، دومینگوئژ (78) برای والنسیا، باتایا (69) برای بورسا   

 گروه D  

روبین قازان 1 – کپنهاگن صفر گل: نوبوا (45، پنالتی) 

 پاناتینایکوس صفر - بارسلونا 3 گل‌ها: پدرو (27 و 69)، مسی (63)  

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com  

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد