فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

معوقه هفته پانزدهم لیگ برتر/ تساوی فولاد و ذوب آهن

  

فوتبال روز:بازی تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ذوب آهن درپایان 90 دقیقه با تساوی به پایان رسید.

 

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و ذوب آهن از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد که حدود 2 هزار نفر از این مسابقه دیدن کردند.
قضاوت این بازی بر عهده جهانبازی بود. وی در این دیدار به سیامک سرلک از فولاد و سید محمد حسینی، ایگور کاسترو و فرشید طالبی از ذوب آهن کارت زرد نشان داد. در دقیقه 73 نیز مجید صالح دستیار منصور ابراهیم زاده توسط جهانبازی از بازی اخراج شد.
گل اول تیم ذوب آهن در دقیقه 4 توسط ایگور کاسترو به ثمر رسید و حسین ماهینی در دقیقه 27 گل دوم این تیم را به ثمر رساند. در ادامه تیم فولاد موفق شد به وسیله سیامک سرلک در دقیقه 35 یکی از گل‌های خورده فولاد را جبران کند. در نیمه دوم حملات فولاد گسترده تر شد و این تیم توانست در دقیقه 66 توسط بازیکن جدید خود باکاری دیاکیته بازی را به تساوی بکشاند تا در نهایت این بازی با همین نتیجه به پایان برسد. 
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
minabox سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 09:19 http://www.minabox.gigfa.com

سلام
شما میتوانید با قرار دادن کد لینک باکس ما در وب خود در لینک باکس ما لینک ویژه داشته باشید و لینک روزانه نامحدود ارسال کنید ( توجه کنید که لینک باکس ما باید اولین یا دومین لینک باکس باشد ) پس از آنکه کد لینک باکس ما را قرار دادید وارد لینک باکس شده و روی عضویت کلیک کنید تا بتوانید پس از عضویت از طریق ورود اعضا وارد پنل خود شده ویک لینک ویژه و لینک های روزانه خود را ارسال کنید. و همچنین می توانید از طریق گزینه ی ایجاد تبلیغ جدید در پنل خود بنر خود را برای نمایش در باکس ارسال کنید.
شما حتی می توانید بدون قرار دادن کد لینک باکس در قسمت تبادل لینک ، یک لینک داشته باشید . برای این کار ابتدا ما را با نام سایت های پر بازدید ایران یا میناباکس لینک کنید ، سپس از طریق ارسال لینک که در انتهای صفحه اصلی لینک باکس قرار دارد لینک خود را در قسمت تبادل لینک ارسال کنید.
و اگر هر دو کار را انجام دهید در تمام بخش ها میتوانید لینک داشته باشید.
با تشکر میناباکس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد