فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج جام حذفی/ پیروزی پرسپولیس و تراکتورسازی

 

فوتبال روز:در ادامه رقابتهای جام حذفی باشگاههای ایران تیمهای پرسپولیس و تراکتور سازی با برتری مقابل حریفانشان به مرحله بعد راه یافتند.

 

داماش گیلان 1- پرسپولیس تهران ۲ 

 یکشنبه 30 آبان 1389- ورزشگاه شهید عضدی رشت- مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

تماشاگر: 20 هزار نفر

داور: تورج حق وردی

کارت زرد: شیری، محمد، تیاگو(پرسپولیس) سهرابی، ترکاشوند( داماش)

کارت قرمز: حاجتی(91 از داماش)

گل ها: امیر آدروویچ(12) سپهر حیدری(33) سعید حلافی(105) 

 

 ترکیب پرسپولیس: علیرضا حقیقی، علیرضا نورمحمدی، سپهر حیدری، علیرضا محمد، مجتبی شیری، مجتبی زارع، حسین بادامکی (از دقیقه 73 تیاگو فراگو)، امیرحسین فشنگچی (از دقیقه 77 محمد منصوری)، هادی نوروزی (از دقیقه 58 سعید حلافی)، محمد نوری و اشپتیم آرفی
سرمربی: علی دایی

ترکیب داماش گیلان:

میلوش رادا نوویچ، سید علی حسینی، مهرزاد رضایی (از دقیقه 59 بهنام افشه)، علیرضا نظیف‌کار، مسعود میکاییلی، هادی سهرابی، مصطفی حاجتی، محمد آشیک، محمدرضا مهدوی، آدمیر آدروویچ (از دقیقه 83 علی امیری) و امین ترکاشوند (از دقیقه 62 هاملت میختاریان)
سرمربی: افشین ناظمی  

شرح گل ها:

دقیقه 12( 1- 0): ضربه امین ترکاشوند را علیرضا حقیقی بصورت ناقص دفع کرد و توپ برگشتی را آدمیر آدرویچ به گل داماش تبدیل کرد.

دقیقه 33( 1-1): روی یک ضربه آزاد، امیرحسین فشنگچی سانتری را به محوطه جریمه فرستاد که توپ با تاثیرگذاری آرفی و برخورد با سپهر حیدری وارد گل شد.

دقیقه 105( 1-2): روی یک ضربه کرنر، سعید حلافی بازیکن تعویضی پرسپولیس با ضربه سر دروازه داماش را برای دومین بار فرو ریخت. 

اتفاق ویژه: پخش مستقیم این بازی با مسابقه والیبال ایران و قطر همراه شد و بنابراین از 120 دقیقه بازی فقط 45 دقیقه پخش شد. گزارشگر بازی در اواخر نیمه اول اعلام کرد که علاقه مندان به پیگیری این بازی، از روی ماهواره آسیاست شبکه باران را تماشا کنند، این برای اولین بار بود که تلویزیون بینندگان خود را به تماشای ادامه بازی از ماهواره دعوت می کرد!

همچنین در دقیقه دوم بازی ضربه اشپیتم آرفی با برخورد به تیر عمودی روی خط دروازه تیم داماش فرود آمد که مشکوک به گل بود. پرسپولیسی ها اعتقاد داشتند که این توپ از خط دروازه عبور کرده بود. 

 

 

تراکتورسازی 5 - شهرداری2 

 

دیدار تراکتورسازی و شهرداری تبریز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 14:30 در ورزشگاه یادگار امام و در حضور بیش از 4 هزار نفر تماشاگر آغاز شد. تراکتور در نیمه اول برتری کاملی نسبت به همشهری خود داشت.
 این تیم در دقایق 11 و 43 توسط داود دانش دوست و دقایق 16 و 26 توسط علی علیزاده و محمد ابراهیمی به گل رسید. بازی در نیمه دوم با چهره هجومی شهرداری تبریز آغاز شد. این تیم توانست در دقایق 60 و 62 دو گل از چهار گل را توسط وریا غفوری و سعید دقیقی جبران کند.
 گل دوم شهرداری تبریز از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. در دقیقه 90+2 جاسم کرار گل پنجم تراکتورسازی را به ثمر رساند.
 تراکتورسازی با این پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و حریف ملوان انزلی شد. این دیدار در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.
 قضاوت این مسابقه بر عهده علیرضا فغانی بود. وی از تراکتورسازی به علیزاده، ابراهیمی و محمدی و از شهرداری به محمدپور و حاتمی کارت زرد نشان داد. در این بازی در دقیقه 64 علیزاده و محمدپور در دقیقه 71 به دلیل کارت زرد دوم اخراج شدند. سرپرست تیم شهرداری تبریز نیز به دلیل اعتراض به داور به دلیل اخراج بازیکنشان از سوی داور اخراج شد. 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد