فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پیروانی به دایی: شیث را بدهید، غلامی را بگیرید

 

فوتبال روز:گفته می شود افشین پیروانی در صحبتی خصوصی با علی دایی داستان معاوضه این 2 بازیکن را مطرح کرده تا شاید این انتقال در نیم فصل شکل اجرایی به خود بگیرد تا هر دو تیم نقطه ضعف های خود را پوشش دهند.

 

بحث معاوضه بازیکن بین استقلال، استیل آذین و پرسپولیس چند روزی است که سر زبان ها افتاده. این مسائل هم با اخراج شیث رضایی از پرسپولیس و ضعف استیل آذین در پست دروازه و دفاع میانی کلید خورد.
 استیل آذین خیلی پرو پا قرص دنبال راهی است تا مدافع اخراجی پرسپولیس را جذب کند. از سویی دیگر پرسپولیسی ها هم که داستان جذب عماد رضا را پیچیده تر از هر زمان دیگری می بینند در جواب به پیشنهاد استیل آذین خواستار به خدمت گیری محمد غلامی شده اند.
گفته می شود افشین پیروانی در صحبتی خصوصی با علی دایی داستان معاوضه این 2 بازیکن را مطرح کرده تا شاید این انتقال در نیم فصل شکل اجرایی به خود بگیرد تا هر 2 تیم نقطه ضعف های خود را پوشش دهند.
 از طرفی مسئولان استیل آذین دنبال جذب یک دروازه بان شش دانگ نیز هستند، آنها به مانند ابتدای فصل وحید طالب لو را نشانه گرفته اند. استقلالی ها هم در پاسخ به پیشنهاد استیل و برای اینکه پاسخ منفی خود را برای این انتقال نشان دهند از طرف مقابل محمد غلامی را طلب کرده اند تا این انتقال از همین حالا شکلی منتفی به خود بگیرد.
حالا باید منتظر ماند و دید داستان پیچیده این معاوضه ها در نیم فصل به کجا می رسد؟ آیا این 3 تیم موفق به جذب بازیکن مورد نظر خود می شوند یا نه؟ 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد