فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج مرحله یک هشتم جام حذفی/پیروزی استقلال و استیل آذین

 

فوتبال روز:از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاههای ایران امروز تیمهای استقلال و استیل آذین با برتری مقابل حریفانشان به مرحله بعد  صعود  کردند .

 

استقلال 1ـ شاهین0 

 

گل‌ها: عمران‌زاده(112) برای استقلال

ورزشگاه آزادی، تماشاگر 2هزارنفر

داور: مسعود مرادی 

 اخطار: امیرآبادی(استقلال) نوری(شاهین)

استقلال: محمد محمدی، حنیف عمران‌زاده، لوییز آندره(112 فرهاد مجیدی)،‌ امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، فیلیپ دسوزا(82 امید روانخواه)، فرزاد آشوبی، مهدی امیرآبادی، کیانوش رحمتی،‌ آرش برهانی(64 اسماعیل شریفات)، میلاد میداودی

سرمربی: پرویز مظلومی

شاهین: مجتبی روشن‌گر، عبدالله‌ کرمی، محسن حمیدی،‌ لک چیرا، محسن ایران‌نژاد، ستار زارع، مهدی نوری، مسعود نظرزاده، ایوان پتروویچ(85 ایمان حیدری)، امجد شکوه‌مقام(115 احمد آل‌نعمه)، عباس پورخسروانی(90 منصور تنهایی) 

سرمربی: حمید استیلی 


در این دیدار که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تیم استقلال در وقت های اضافی با یک گل از سد حریف خود گذشت و به جمع هشت تیم برتر این مسابقه ها پیوست.
دو تیم در وقت های عادی به نتیجه تساوی بدون گل دست یافتند اما تیم استقلال در دقیقه 112 بر روی یک ضربه ایستگاهی و ضربه حنیف عمران زاده ، تیم شاهین را شکست داد و به مرحله بعدی گام گذاشت.
بازیکنان تیم شاهین بوشهر در نیمه نخست با انگیزه فراوانی وارد زمین شدند تا شکست تلخ هفته گذشته خود برابر آبی پوشان پایتخت را جبران کنند.
آنان با دوندگی بسیار کنترل بازی را در دست گرفته و قصد داشتند تا از کناره ها و به خصوص سمت چپ دروازه استقلال را باز کنند اما بی دقتی مهاجمان و آمادگی محمد محمدی دروازه بان حریف مانع از گلزنی شاگردان 'حمید استیلی' سرمربی شاهین بوشهر شد.
بازیکنان تیم استقلال تهران در این نیمه کم تحرک و پر اشتباه ظاهر شدند و نتوانستند موقعیت خطرناکی را بر روی دروازه شاهین ایجاد کنند تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.
نیمه دوم با تفکرات تهاجمی بازیکنان شاهین آغاز شد اما آنان با وجود برتری نسبی مقابل استقلال درامر گلزنی ناموفق عمل کردند تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود.
در این نیمه، پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال اسماعیل شریفات و امید روانخواه را وارد زمین کرد تا روند بازی تغییر کند اما آبی پوشان، اسیر سخت کوشی و دوندگی بازیکنان رقیب شدند و نتوانستند دروازه شاهین بوشهر را با خطر جدی تهدید کنند.
دو تیم در وقت های اضافی، بازی متعادل و کم افت و خیزی را به نمایش گذاشتند اما بازیکنان باتجربه تیم استقلال در دقیقه 112 به گل پیروزی بخش خود رسیدند و به مرحله یک چهام پایانی صعود کردند.
در این صحنه، تیم استقلال از جناح راست صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که سانتر میلاد میداودی را عمران زاده در یک رفت و برگشت وارد دروزاه تیم شاهین کرد تا آبی پوشان به مرحله بعدی راه یابند.

شرح گل‌ها:

1ـ0(استقلال): پشت محوطه جریمه خطایی صورن گرفت و سانتری فرستاده شد که حنیف عمران‌زاده در آن شلوغی با یک ضربه توپ را به گل تبدیل کرد.

اتفاق ویژه: عدم استقبال طرفداران استقلال و بازی بسیار ضعیف استقلال که اگر گل عمران‌زاده نبود شاید با اعتراض شدید هواداران برعلیه کادرفنی استقلال همراه بود. البته حالا استقلال با این پیروزی به آرامشی نسبی خواهد رسید و مظلومی می‌تواند تیم خود را دوباره‌سازی کند. آنها در زمانی به گل رسیدند که هیچکس تصورش را نمی‌کرد و خب این فرصت خوبی را برای کادرفنی ایجاد خواهد کرد.   

استیل آذین2 ـ نفت مسجدسلیمان1 

گل‌ها: غلامی(50)، اکبرپور(72 پنالتی) برای استیل رضایی(32) برای نفت
ورزشگاه دستگردی، تماشاگر 1000نفر
داور: شاهین حاج‌بابایی
اخطار: کاظمی، اشجاری، لطیفی (استیل آذین)، علی ‌بن‌محسن، نعامی، یوسفی(نفت)
استیل آذین: حمید نشاط‌جو، کاظم برجلو، ماتیوس‌ آلونسو، حسین کعبی، حسن اشجاری، میلاد زنیدپور، حسین کاظمی، محمد اسماعیل نظری(72 هادی ایمانی)، فریدون زندی(64 فریبرز گرامی)، محمد غلامی(88 بابک لطیفی)، سیاوش اکبرپور
سرمربی: افشین پیروانی 


نفت: محسن معصومی، احمد چهارلنگی، حسن یوسفی، حمزه حدادی، علی ‌بن‌محسن، مهرداد کاظمی، منصور نعامی، حکیم نثاری، مصطفی یرفی(80 حسین مالکی)، رحیم زحویی(87 کمال هردانی)، ایمان رضایی(39 لفته حمیدی)
سرمربی: مجید باقری‌نیا 


شرح گل‌ها:
1ـ0(نفت):
‌ارسال رحیم زحویی از جناح راست و ضربه سر ایمان رضایی تبدیل به گل اول مسابقه شد.
1ـ1(استیل): ارسال فریدون زندی از جناح راست و ضربه محکم محمد غلامی درون دروازه نفت قرار گرفت.
2ـ1(استیل): خطای علی بن‌محسن روی محمد غلامی که اعلام پنالتی شد و سیاوش اکبرپور آن را تبدیل به گل کرد.

اتفاق ویژه: فحاشی شدید هواداران نفت مسجدسلیمان در اعتراض به پنالتی، به آشوب کشیده شد. این عده 150 نفری در حضور ناظران داوری، ناگهان شروع به اعتراض و فحاشی کردند و با شکستن صندلی‌ها و پرتاب آنها به داخل زمین، توجه مأموران انتظامی را به خود جلب کردند. یکی از هواداران نفت در این گیرودار مصدوم شد. خبرنگار گل در ورزشگاه دستگردی به نقل از شاهدان می‌گوید که بعضی از این هواداران چاقو در دست داشته‌اند. 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد