فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج بازیهای دوستانه/شکست برزیل ،اسپانیا و انگلیس

 

فوتبال روز:در بازیهای دوستانه مهم دنیا دو اتفاق مهم در فوتبال ملی جهان رخ داد و در آن برزیل و اسپانیا برابر آرژانتین و پرتغال تن به شکست دادند.

بازی‌های دوستانه شب گذشته با شکست برزیل مقابل رقیب سنتی‌اش آرژانتین، شکست خورد. اسپانیا نیز برابر پرتغال تن به کشست 4 بر صفر داد.
تیم‌های آرژانتین و برزیل در شهر دوحه قطر مقابل هم قرار گرفتند و در پایان، تک گل دقیقه 90 لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا بود که قناری‌های آمریکای جنوبی را متحمل شکست کرد.

در دیگر دیدار حساس شب گذشته قهرمان جام جهانی 2010 متحمل شکست سنگین برابر برزیل اروپا شد.
اسپانیا که پس از جام جهانی یک بار در مقابل آرژانتین قرار گرفته و در آن دیدار دوستانه با نتیجه پرگل 4-1 مغلوب شده بود، شب گذشته در پرتغال به مصاف تیم ملی این کشور رفت و در پایان با نتیجه‌ای بدتر از آنچه در مقابل آرژانتین بدست آورده بود برابر همسایه‌اش زانو زد.
شاگردان ویسنته دل‌بوسکه در این بازی چهار بار دروازه خود را با گل‌های مارتینز، راموس، پوستیگا و آلمیدا باز شده دیدند و بدون وارد کردن گلی در دروازه پرتغال به نتایج بد خود در بازی‌های دوستانه ادامه دادند.

ورزشگاه ویمبلی لندن دیگر نقطه پرهیجان جهان در شبی که گذشت بود که طی آن میزبانانگلیس بربار فرانسه صف آرایی کرد و در پایان این خروس‌های آبی بودند که توانستند میزبان قدرتمند خود را پشت سر بگذارند.
شاگردان لورن بلان با گل‌های کریم بنزما و والبوئنا در مقابل تک گل پیتر کراچ که در دقایق پایانی به ثمر رسید پیروز این بازی بودند تا بهترین نتیجه فوتبال فرانسه در طی چند ماه اخیر را رقم زده باشند.


نتایج دیدارهای دوستانه فوتبال در شب گذشته:  


چین 1 - لیتوانی صفر
هنگ کنگ صفر- پاراگوئه 7
عربستان صفر - غنا صفر
کویت 1 - 1 عراق
روسیه صفر - بلژیک 2
آرژانتین 1 - برزیل صفر
بلغارستان صفر - صربستان 1
مصر 3 - استرالیا صفر
دانمارک صفر - چک صفر
سوئیس 2 - اوکراین 2
هلند 1 - ترکیه صفر
ایتالیا 1 - رومانی 1
لهستان 3 - ساحل عاج 1
آفریقای جنوبی صفر - آمریکا 1
سوئد صفر - آلمان صفر
ایرلند 1 - نروژ 2
انگلیس 1 - فرانسه 2
پرتغال 4 - اسپانیا صفر
 
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد