فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

لغو بازی ایران – نیجریه

 

فوتبال روز:فدراسیون فوتبال اعلام کرد که بازی دوستانه ایران مقابل نیجریه لغو شده است. در اطلاعیه‌ای که دقایقی پیش منتشر شد، علت این ماجرا، عدم حضور بازیکنان لژیونر نیجریه عنوان شده است.

 

یک منبع ‌آگاه در فدراسیون گزارش داد: «امروز فدراسیون فوتبال نیجریه در نامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال ایران ادعا کرده است به دلیل ناهماهنگی‌های موجود در فدراسیون فوتبال نیجریه، صلاح نمی‌داند که بازی بین ایران و نیجریه برگزار شود.» این در حالی است که دو فدراسیون برای انجام این بازی با هم قرارداد بسته بودند و اعلام این خبر دو روز قبل از انجام این بازی شگفت‌انگیز است. 

 

منابع خبری گزارش می‌دهند که علت لغو این بازی نه موضوع که تنش‌های سیاسی‌ای است که بین دو کشور ایجاد شده است.

با این وصف آخرین بازی دوستانه تیم ملی در ایران مقابل چشم تماشاگران لغو شده و مشخص نیست چه جایگزینی برای نیجریه پیدا خواهد شد. در حال حاضر بازیکنان تیم ملی ایران در اردو بسر می‌برند. این خبر نشان می‌دهد که مسئولان روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال برای پیدا کردن یک حریف تدارکاتی برای تیم ملی چه کار دشواری را پیش‌رو دارند. در حال حاضر این امکان وجود دارد که ایران پیش از جام ملت‌ها در دوبی یا ابوظبی با تیم میلان بازی کند، اما با این شرایط  این کار دشوار به نظر می‌آید. 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد