فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

لیدر پرسپولیس: پیروز گفت غلط کردم ولش کردیم

 

فوتبال روز:سایت رسمی باشگاه پرسپولیس از درگیری یکی از هواداران پرسپولیس با پیروز قربانی و ساکت الهامی در فرودگاه کرمان و بازداشت این نفرات توسط نیروی انتظامی خبر داد.

 

این سایت ادامه می‌دهد که در ادامه با پیگیری‌های حبیب کاشانی سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس و صحبت‌های او با سرهنگ زندی‌آبادی معاونت عملیات سپاه فرودگاه این ماجرا ختم به خیر شد و نفرات بازداشتی آزاد شدند و سوار بر هواپیما به تهران برگشتند. اما نکته جالب این که در این رابطه 4 روایت متفاوت وجود دارد. که همگی تفاوت‌ها و تناقض‌هایی در جزییات با یکدیگر دارند. سایت‌های خبری ماجرا را اینگونه شرح می‌دهد که یکی از هواداران تیم پرسپولیس در سالن انتظار به نبی‌ا... باقری‌ها که در سه فصل گذشته در پرسپولیس بازی می‌کرد اعتراض می‌کند که چرا به عنوان یک پرسپولیسی پس از گل با پرچم تیم حریف شادمانی کرد.
آنها این کار او را با حرکت و شیطنت تیم ملی بحرین در مقدماتی جام جهانی 2002 کره و ژاپن که با پرچم کشور عربستان شادمانی کردند قیاس می‌کنند!؟
شاید هواداران هم وارد این بحث می‌شوند و اعتراض‌ها به مدافع مس بالا می‌گیرد. در این لحظه پیروز قربانی و ساکت الهامی بازیکن و مربی مس وارد صحنه شده و در دفاع از هم‌تیمی‌ خود الفاظ نامناسبی را خطاب به هواداران معترض به کار می‌برند در این میان فضای نامناسبی در فرودگاه پیش می‌آید و جو متشنج می‌شود. نیروی انتظامی و حفاظت فرودگاه وارد عمل شده افرادی که در حال داد و فریاد بودند را بازداشت می‌کند. در آخر هم با وساطت و میانجیگری مسوولان باشگاه پرسپولیس و مس مساله حل و فصل شده و ختم به خیر می‌شود.

 

الهامی زیر همه چیز می‌زند 

 

ساکت الهامی یکی از سه نفری است که پای ثابت اتفاق و درگیری فرودگاه کرمان بود. اما خودش قسم می‌خورد که اتفاق خاصی رخ نداد: «قسم می‌خورم پس از بازی مقابل پرسپولیس در فرودگاه کرمان من و پیروز قربانی نه فحاشی کردیم و نه بازداشت شدیم.» الهامی در حالی منکر دخالت خودش و قربانی در این ماجرا می‌شود که پیروز ماجرا را تایید کرده و آن را شرح می‌دهد.

 

قربانی: لیدر پرسپولیس بی‌احترامی کرد 

 

پیروز قربانی اما کل ماجرا را عوض کرد و مدعی می‌شود نه تنها فحاشی نکرده که این لیدر پرسپولیس بود که بی‌احترامی کرده است:«یکی از لیدرهای پرسپولیس به نبیا...باقری‌ها و مدیرعامل ما بی‌احترامی کرد و من هم واکنش نشان دادم. البته درگیری خاصی پیش نیامد و خیلی زود همه چیز برطرف شد. این که می‌گویند ما بازداشت شدیم به هیچ عنوان صحت ندارد.» 

 


لیدر پرسپولیس: قربانی گفت غلط کردم، بی‌خیال شدیم! 


اما جالب‌ترین اظهارنظر این ماجرا به عباس اسماعیل بیگی لیدر باشگاه پرسپولیس برمی‌گردد. در شرایطی که سایت باشگاه پرسپولیس نوشته بود هوادار پرسپولیس اما مشخص شد این عده لیدرهای پرسپولیس بودند نه هواداران عادی این تیم! این لیدر که خودش در متن درگیری بود داستان را اینگونه تعریف می‌کند:«در سالن ترانزیت فرودگاه کرمان بودیم و کارت پرواز خود را هم گرفته بودیم لیدرها با نبی‌ا...باقری‌ها ارتباط خوبی دارند. 


او در کرج زندگی می‌کرد و با خیلی از لیدرها همسایه بود و ارتباط نزدیک داشت. حتی رفت‌وآمد او به تمرین هم با لیدرها بود. برای همین ما داشتیم خیلی دوستانه و خودمانی با نبی حرف می‌زدیم و گلایه می‌کردیم او هم بنده خدا گوش می‌داد حرفی نمی‌زد. اما یکدفعه پیروز قربانی خودش را وسط انداخت و گفت این ...ها چی می‌گن! بعد از این بلافاصله حبیب کاشانی دستش را جلوی دهان این بازیکن گذاشت و اجازه نداد به فحاشی‌اش ادامه دهد. چون ما لیدرها متاهل هستیم این فحش برایمان خیلی گران بود و به ناموسمان برمی‌گشت. 

 

 نه تنها قربانی که حبیب کاشانی یا هر شخص دیگری هم این حرف را زده بود بیچاره‌اش می‌کردیم پیروز قربانی که جای خود را داشت. لیدرها سر این ماجرا قاطی کردند و خواستند این بازیکن را کتک بزنند. اما ماموران نیروی انتظامی سریع قربانی را بازداشت کردند تا آسیبی به او نرسد. ساکت الهامی هم خودش را قاطی ماجرا کرد و گفت چون استقلالی هستیم لیدرهای پرسپولیس با ما مشکل پیدا کردند. ما هم گفتیم صمد مرفاوی از تو گنده‌تر اینجا هست پس چرا با او مشکل نداریم. عین ماجرا را که تعریف کردم همه شاهد بودند و می‌توانید از حاضران در فرودگاه بپرسید. ما هم همگی گفتیم که اگر اینجا از دستمان در برود در فرودگاه تهران او را می‌زنیم. مگر این که عذرخواهی کند و بگوید غلط کردم. 


در آخر هم ما و قربانی را به یک اتاق بردند و او با بوسیدن صورت تک‌تک لیدرها عین این کلمه را گفت که غلط کردم و ببخشید. به خاطر این ماجرا پرواز نیم ساعت تاخیر خورد چرا که مسوول امنیت گفت تا مشکل حل نشود اجازه نمی‌دهد پرواز انجام شود. در آخر هم ما لیدرها کوتاه آمدیم.» البته مشخص نیست که پیروز قربانی هم این پایان را تایید می‌کند یا نه. 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد