فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ابراهیم‌زاده: شکست تلخی داشتیم اما زندگی ادامه دارد

 

فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: شکست تلخی برابر سئونگنام داشتیم اما زندگی ادامه دارد.

 

منصور ابراهیم‌زاده پس از شکست 3 بر یک برابر سئونگنام کره جنوبی و از دست دادن قهرمانی آسیا گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آنها فوتبال خوبی را بازی کردند اما متاسفانه اشتباهات ساده‌ای را مرتکب شدند. ما به هدف، که همان قهرمانی بود خیلی نزدیک شده بودیم اما نتوانستیم به آن دست پیدا کنیم. زندگی ادامه دارد و ما به تلاشمان ادامه خواهیم داد. باید مبارزه کنیم تا در آینده این اشتباهات را مرتکب نشویم.
وی ادامه داد: زمانی که وارد مسابقات شدیم کمتر کسی تصور می‌کرد تیم ما بتواند به مراحل بالا صعود کند اما به فینال رسیدیم و اکنون همه تیم‌ها ما را می‌شناسند. باخت ناراحت‌ کننده‌ای را برابر سئونگنام پذیرا شدیم. در پی این شکست باید تلاش کنیم که در آینده بهتر شویم. بازیکنانم باید از این مسابقه درس‌های زیادی یاد بگیرند.
سرمربی ذوب آهن با اشاره به مسابقات لیگ ایران گفت: فردا اولین روز استراحت ما در زندگی است و ما به ایران بازمی‌گردیم تا در لیگ برتر ایران به بهترین شکل مسابقه بدهیم.
ابراهیم زاده هنگام ورود به سالن نشست خبری به سرمربی تیم سئونگنام کره جنوبی قهرمانی را تبریک گفت. 
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد