فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قرارداد برت با پرسپولیس ثبت شد

 

فوتبال روز:با حضور سکو برت مدافع میانی اهل مالی در هیات فوتبال استان تهران قرارداد این بازیکن با تیم فوتبال پرسپولیس به طور رسمی ثبت شد.

 

سکو برت امروز پس از جلسه نهایی با حبیب کاشانی، به همراه مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به هیات فوتبال رفت تا قرارداد نهایی خود را با این باشگاه به ثبت برساند.  به موجب قرارداد میان باشگاه پرسپولیس و سکو برت، این بازیکن تا پایان فصل لباس پرسپولیس را به تن خواهد داشت.  برت می‌تواند در صورت صلاحدید کادر فنی پرسپولیس در بازی آینده سرخ پوشان در جام حذفی به میدان برود. 

 

سکو برت: پیراهن بزرگ ترین تیم آسیا را بر تن می کنم/ هر جا دایی بخواهد بازی می کنم 

  

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس پس از امضای این قرارداد مصاحبه‌ای را با این بازیکن انجام داده است : 

به خاطر اینکه به عضویت خانواده بزرگ پرسپولیس درآمده‌اید به تو تبریک می‌گوییم. لطفا از سوابقتان به ما بگویید. 

 

متشکرم. من در سال‌ها و دوره‌های متفاوتی در تیم‌هایی چون موناکو فرانسه، وست برومویچ، فولام و ریموت انگلیس و پانیونیوس یونان بازی کرده‌ام که با این آخری در جام یوفا نیز به میدان رفته‌ام. در رده ملی در رده‌های جوانان، امید و بزرگسالان نیز برای تیم ملی کشورم، مالی به میدان رفته‌ام و با این تیم مقام سوم جام ملت‌های آفریقا را به دست آوردیم. 

 

در چه پست یا پست‌هایی می‌توانی بازی کنی؟ 

 

پست من دفاع وسط است اما در هر جایی از میدان که علی دایی صلاح بداند به میدان خواهم رفت. 

 

پرسپولیسی شدن چه حسی دارد؟ 

 

خوشحالم که با یکی از بزرگترین تیم‌های آسیا قرارداد بسته‌ام بابت این موضوع احساس خوبی دارم و از روز اول با اطمینان می‌دانستم که می‌توانم در تمرینات این تیم رضایت کادر فنی را جلب کنم. 

 

میان حضور تو در تمرینات و عقد قراردادت فاصله‌ای افتاد، آیا این تاخیر تاثیر منفی روی عملکردت نمی‌گذارد؟ 

 

به هیچ وجه. اصلا می‌شود این تاخیر را با نگاهی مثبت دید. در جاهای دیگر دنیا هم برای ثبت قراردادها چنین اتفاقاتی می‌افتد. این قرارداد در شرایطی بسته می‌شود که کادر فنی از من و من از مجموعه تیم آشنایی کاملی پیدا کرده‌ایم. 

 

 

از نظر هماهنگی با تیم در چه شرایطی قرار داری؟ 

 از نظر خودم با تیم هماهنگی خوبی پیدا کرده‌ام اما این بستگی به کادر فنی دارد که کی از من استفاده کند. در حال حاضر از نظر آمادگی بدنی نیز مشکلی ندارم.  

 

در این مدت با کدامیک از بازیکنان تیم بیشتر جور شده‌اید؟ 

 

تیاگو برای هماهنگ شدن من با فضا خیلی به من کمک کرد . او به زبان انگلیسی مسلط است و در آشنایی‌ام با سایر بازیکنان بسیار کمک کرد. البته در این مدت کلمات فارسی زیادی یاد گرفته‌ام و امیدوارم بتوانم به زبان فارسی با دیگران ارتباط برقرار کنم. 

 

بازی پرسپولیس با مس کرمان را دیدی؟ 

 

بله این بازی را از تلویزیون دیدم. متاسفانه گل زود هنگام حریف باعث شد که در ادامه بازی را با عجله دنبال کنیم. 10 نفره شدن تیم هم در نیمه دوم برنامه‌ها را به هم زد ،هر چند پرسپولیس تحت این شرایط نیز نشان داد تیم بزرگی است. 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد