فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج هفته پانزدهم لیگ برتر/ توقف استیل آذین ، شکست پرسپولیس

 

فوتبال روز:هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال با شکست پرسپولیس، تداوم شکست‌ناپذیری مس کرمان و توقف استیل‌آذین و صبا آغاز شد.

 

در آغاز هفته پانزدهم لیگ برتر 3 دیدار برگزار شد که نتایج زیر رقم خورد:

*صبا صفر - تراکتورسازی صفر
دیدار صبا و تراکتورسازی تبریز از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام قم با حضور حدود 2 هزار تماشاگر برگزار شد.
دو تیم در نیمه اول بازی سردی را به نمایش گذاشتند و نتوانستند روی دروازه‌ها موقعیت خطرناکی ایجاد کنند و در پایان 45 دقیقه اول به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند.

شاگردان عبدالله ویسی در نیمه دوم توانستند چندین موقعیت روی دروازه تراکتورسازی خلق کنند، اما موفق نشدند به گل دست یابند تا این مربی در اولین تجربه خود در صبا با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شود.
قضاوت این دیدار برعهده یدالله جهانبازی بود. وی به آندرانیک تیموریان و هادی اصغری از تراکتورسازی و ابوالفضل حاجی‌زاده از صبا کارت زرد نشان داد.

*استیل‌آذین صفر - ملوان صفر
دیدار تیم های استیل‌آذین و ملوان بندرانزلی از ساعت 16:30 در ورزشگاه دستگردی با حضور حدود 3 هزار تماشاگر برگزار شد و دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.
علی پروین که به تازگی رئیس سازمان باشگاه و مسئول فنی استیل‌آذین شده نیز نتوانست به روند تساوی‌ها و شکست‌های این تیم پایان دهد. پروین از جایگاه ویژه بازی را تماشا کرد و روی نیمکت حضور نداشت.
قضاوت این بازی برعهده سیدمهدی سیدعلی بود. وی در دقایق پایانی به حسین ابراهیمی در نیمکت ذخیره ملوان کارت زرد دوم را نشان داد و وی را از زمین اخراج کرد.

*مس یک - پرسپولیس صفر

دیدار مس و پرسپولیس از ساعت 16:30 در ورزشگاه باهنر کرمان و در حضور حدود 18 هزار تماشاگر برگزار شد و با برتری یک بر صفر مس خاتمه یافت.
نبی الله باقری‌ها بازیکن سابق پرسپولیس در دقیقه 2 برای مس گلزنی کرد تا مس یک بر صفر به پیروزی برسد. مس 12 هفته است که در لیگ برتر شکست نخورده است.

هدایت ممبینی داور مسابقه به حسین بادامکی، هادی نوروزی، محمد نوری و علیرضا محمد از پرسپولیس و قاسم دهنوی، مصطفی سیفی و فرهاد سالاری و فراز فاطمی از مس کرمان کارت زرد نشان داد.
علیرضا نورمحمدی مدافع پرسپولیس در دقیقه 53 با دریافت کارت قرمز از میدان اخراج شد.
ساکت الهامی مربی تیم مس هم در دقیقه 78 از سوی داور از روی نیمکت مس اخراج شد.

با وجود این شکست پرسپولیس 27 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده دوم جدول است و مس 26 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد و با یک بازی بیشتر بالاتر از استقلال ایستاد. استقلال فردا در تهران میزبان شاهین بوشهر است.
مس با مربیگری مرفاوی در شرایطی این دیدار را برد که این مربی سال گذشته در دربی تهران مغلوب پرسپولیس شده بود و مرفاوی به نوعی توانست از دایی انتقام بگیرد.  

 پرسپولیس: علیرضا حقیقی، سید جلال اکبری(از دقیقه 53 مجتبی شیری)، علیرضا نورمحمدی، سپهر حیدری، علیرضا محمد، مازیار زارع، حسین بادامکی( از دقیقه 84 سعید حلافی)، امیر حسین فشنگچی، محمد نوری، هادی نوروزی، اشپتیم آرفی( از دقیقه 70 کریم باقری)
سرمربی: علی دایی

مس کرمان:
علیرضا قدیری، نبی الله باقری‌ها، پیروز قربانی، فرهاد سالاری، میلاد فخرالدینی، فرزاد حسین‌خانی، مصطفی سیفی( از دقیقه 85 آندره دیاز)، ادینهو، احمد حسن‌زاده( شجاع خلیل‌زاده)، قاسم دهنوی، فراز فاطمی( از دقیقه 77 پائولو زالترون)
سرمربی: صمد مرفاوی  

 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد