فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

علی کریمی: دایی اسطوره فوتبال ایران است و به او می‌بالیم

 

فوتبال روز:علی کریمی که در سالهای اخیر صحبت هایی در مورد اختلافاتش با علی دایی منتشر شده است، پس از ممنوع المصاحبه شدن علی دایی به دفاع از وی پرداخت و گفت: همه ما از اینکه دایی یک صندلی در کمیته فنی فیفا را به ایران اختصاص داده به او می بالیم.

 

کریمی در گفتگو با سایت شخصی اش ادامه داد: من خبر ممنوع المصاحبه شدن دایی را از طریق رسانه ها شنیدم. ضمن احترام به کمیته داوران و کمیته انضباطی نمی گویم هر کسی حق دارد در مورد داوران هر حرفی بزند، اما باید این را بدانیم که علی دایی هرکسی نیست و باید به او به چشم اسطوره این فوتبال نگاه کرد.

کریمی ادامه داد: مطمئنا وقتی خبر ممنوع المصاحبه شدن دایی به آن سوی مرزها یا به گوش اعضای فیفا برسد، جلوه مناسبی نخواهد داشت. دایی از نظر بین المللی چهره ای شناخته شده است.

علی کریمی در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه استیل آذین نیز خاطرنشان کرد: امروز باشگاه اعلام کرده که هیچ یک از بازیکنان حق مصاحبه در مورد اتفاقات باشگاه را ندارند. من هم از این قانون تبعیت می کنم، چون خودم را از سایر بازیکنان مستثنی نمی دانم. 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد