فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

باقری: دست هر فردی که به من رای داد، درد نکند

فوتبال روز:کاپیتان پرسپولیس گفت: ‌از انتخابم به عنوان محبوب‌ترین بازیکن جهان بی‌خبر بودم اما از هر کس که به من رای داده تشکر می‌کنم.

 

کریم باقری پس از پایان تمرین امروز در خصوص حضورش در صدر 140بازیکن محبوب دنیا عنوان کرد: همیشه مردم به من لطف داشته‌اند. بابت این موضوع بسیار خوشحالم چون افتخاری برای خود و کشورم است.
وی افزود: از همین جا به هر کس که به من رأی داده می‌گویم دستش درد نکند و امیدوارم بتوانم جواب محبت‌های آنها را بدهم. این خبر که من در پله نخست محبوب‌ترین بازیکن جهان قرار گرفته‌ام خبر بسیار شیرینی در زندگی فوتبالی‌ام بود.
باقری در خصوص وضعیت خودش تاکید کرد:‌ در شرایط بسیار خوبی هستم و امیدوارم با قدرت چند برابر و تمرینات زیاد بتوانم جوابگوی هواداران باشم.  

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد