فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: مربی‌ای که با زدوبند فامیلی پست می‌گیرد را برکنار نمی‌کنند

فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به دلیل یک شکست من را اخراج کردند اما مربی‌ای‌ که با فامیل بازی سر کار آمده ابقا می‌شود.

 

علی دایی در پایان نشست خبری دیدار پرسپولیس و نفت تهران که با نتیجه 3 بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید در گفت و گویی با دوربین یکی از برنامه‌های ورزشی ناگفته‌هایی را از زمان سرمربی‌گری‌اش در تیم ملی بیان کرد.

دایی گفت: زمانی که من سرمربی تیم ملی بودم بخشی از حرف‌ها را زدم و یکسری ناگفته هم دارم اما یک سؤال برایم مطرح است اینکه چطور من پس از شکست برابر عربستان برکنار می‌شوم اما سرمربی تیم ملی نوجوانان با وجود آنکه تیمش در مرحله مقدماتی آسیا حذف می‌شود همچنان ابقا می‌شود. این مربی با زد و بند فامیلی بر سر کار آماده و سرمربی شده اما به خاطر شکست برابر عربستان حق و حقوقم را فدراسیون نمی‌دهد. با شرایط کنونی فوتبال ایران به جایی نمی‌رسد اما اگر دادکان به فوتبال بازگردد به دلیل تسلطش به این رشته می‌توانیم پیشرفت کنیم.
دایی با اشاره به ناکامی تیم جوانان عنوان کرد: علی دوستی کارنامه‌اش در فوتبال ایران مشخص است و تیم را قهرمان کرده و مربی زحمتکشی است.

سرمربی سابق تیم ملی در مورد بازی‌های تدارکاتی این تیم عنوان کرد: آن موقع من دیدار با تیم ملی سودان را در آلمان هماهنگ کرده بودم و به مهدی تاج گفتم مکاتباتش‌ را انجام دهید اما این کار انجام نشد و یک هفته بعد ایمیلی از سودان گرفتم که با توجه به عدم اقدام فدراسیون شما سودان با تیم دیگری بازی می‌کند. فدراسیون با تیمی که خودش می‌خواست برای ما بازی تدارکاتی گذاشت. متاسفانه مهدی تاج تمام برنامه‌هایش را در یک تقویم می‌نویسد که این روش کاری مربوط به سال‌های خیلی دور است.
وی افزود: فدراسیون برای تیم ملی در زمانی بازی گذاشت که مورد تائید من نبود و وقتی به آنها گفتم، گفتند لیگ را تعطیل کرده‌ایم و اگر در این تاریخ بازی نگذاریم آبرویمان می‌رود. همکارانم نیز از من انتقاد کردند در حالی که اطلاعات کاملی نداشتند و با سنگالی بازی کردیم که حتی پیراهن دوم نداشت و به جای سودان برای ما با لیبی بازی گذاشتند.

دایی در مورد برنامه‌هایش در تیم ملی گفت: برای تک تک روزهایی که در تیم ملی حضور داشتم برنامه داشتم و یک روز می‌توانم همه این برنامه‌ها را به همگان اعلام کنم.
سرمربی پرسپولیس با انتقاد از تدارک فدراسیون برای تیم ملی جوانان گفت: شماره پیراهن بازیکنان تیم جوانان را با ماژیک نوشتند و این مایه‌ آبروریزی بود و همه دنیا آن را دیدند. حتی در اجلاس فیفا آن را به من نشان دادند. یک نفر در فدراسیون هم رئیس امور مالی و هم سرپرست تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان امید است. مگر یک نفر چقدر توانایی دارد که می‌تواند 3 ، 4 مسئولیت را با هم انجام دهد. این مسئله در هیچ جای دنیا ممکن نیست. 

 

 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد