فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

علی پروین رئیس سازمان فوتبال استیل‌آذین شد

فوتبال روز: با تصمیم اعضای هیئت مدیره باشگاه استیل آذین علی پروین سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان همه کاره این باشگاه در امور فوتبال منصوب شد و قرار است از روز شنبه تمرینات این تیم تهرانی را زیر نظر بگیرد

 

پس از شکست دیروز تیم فوتبال استیل آذین برابر راه آهن شهرری اعضای هیئت مدیره این باشگاه به طور تلفنی جلسه ای را برگزار کردند و در پایان تصمیم گرفتند تا علی پروین را به عنوان مرد همه کاره فوتبال این باشگاه انتخاب کنند.

پرویز کاظمی نایب رئیس هیات مدیره باشگاه استیل آذین با اعلام این خبر افزود : در پی ناکامی های تیم فوتبال استیل آذین و به ویژه پس از شکست 3 بر صفر برابر تیم راه آهن اعضای هیئت مدیره با تماس های تلفنی و مذاکره به این نتیجه رسیدند که علی پروین، اسطوره و پیشکسوت بزرگ فوتبال کشورمان را به عنوان همه کاره و نفر اول کادر فنی انتخاب نماید.

کاظمی در این خصوص افزود : با توافق با پروین، ایشان از امروز شنبه با اختیار تام بر سر تمرینات استیل آذین حاضر شده و عملکرد کادر فنی و بازیکنان این تیم را تحت نظر خواهد گرفت. پروین نفر اول کادر فنی خواهد بود و با اختیار تام می تواند برای تیم فوتبال این باشگاه تصمیم گیری کند. 

  

 

پروین: روی نیمکت نمی‌نشینم؛ هر کاری دلم بخواهد انجام می‌دهم 

 

اولین جملات پروین در سمت جدیدیش رئیس سازمان فوتبال باشگاه استیل‌آذین به گذشته شباهت زیادی داشت.گرچه آن گذشه ها خیلی وقت است که  گذشته...با این حال علی آقا وارد شده و این مهمترین خبر روز است. حرفهای او را در تمرین امروز بخوانید:ا  

 

قبل از هر چیز باید ببینیم شرایط این تیم چه طور است و ضعف‌ها در کجاست. فعلا با همین شرایط کار را ادامه می‌دهیم اما امروز و فردا جلسه‌ای با کادر فنی و بازیکنان می‌گذارم تا ایرادها و مشکلات را پیدا کنیم.
 
خودمان هم مانده‌ایم ایراد کار این تیم کجاست. این تیم مشکل مالی ندارد و بیمار است. البته ستاره‌های تیم‌های دیگر به تیم استیل آذین پیوسته اند و هماهنگ کردن این ستاره ها در قالب یک تیم کار دشواری است.
 
باید یک گلر دیگر به این تیم اضافه شود و حتما دو مدافع میانی جذب خواهیم کرد. من پیش از اینکه قبول همکاری کنم چند جلسه با هدایتی و خروطی داشته‌ام. البته این تیم بدشانسی هم می‌آورد و توپ‌هایشان گل نمی‌شود که امیدوارم این قضیه حل شود.

من سمتی در هیات مدیره نخواهم داشت. هر کسی را برای کاری ساخته‌اند. اختیار این چمن و مسائل مربوط به آن و تغییر در کادر فنی و بازیکنان به من سپرده شده و مدیران هم کار مدیریتی خود را می‌کنند. من به دنبال پست و مقام نیستم. 

در هنگام مسابقات روی نیمکت نمی‌نشینم ولی هر کاری که بخواهم درباره کادر فنی و بازیکنان انجام می‌دهم. اعضای کادر فنی استیل‌آذین از شاگردان خودم بودند. شاید با آمدن من اوضاع بهتر نشود و حتی بدتر هم بشود اما به هر حال برای کمک به این تیم آمده‌ام و امیدوارم بتوانیم به کمک هم مشکلات استیل آذین را حل کنیم. 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد