فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی:علی دایی کیست که بخواهد برای آقاکریم تصمیم بگیرد


فوتبال روز:علی دایی پس از برتری 3 بر یک عصر دیروز تیمش مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما از نظر فنی خیلی برتر و بالاتر ازتیم نفت بود.

 

نفت را تیمی جوان و دونده دیدم اما تیم ما در هر دو نیمه برتر از این تیم بود و به غیر از فرصت گلی که در اواخر نیمه اول نصیب تیم نفت شد در کل بازی فرصتی به این تیم ندادیم.

علی دایی با ابراز تاسف از عملکرد تیم داوری دیدار نفت پرسپولیس گفت: داوری امروز فاجعه بود. داور می توانست امروز حق مسلم ما که همان پیروزی که دستیابی به سه امتیاز بود را بگیرد. من در پایان بازی به شاگردان گفتم شما در تمام بازیها فکر کنید دو برصفر از حریفان عقب هستید و برای تغییر نتیجه تلاش کنید شاید با این کار جلوی اتفاقات ناحقی که در جریان بازی می افتد را بگیرید. 

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: برای این داور متاسفم که از تمام صحنه ها دور بود. من با 110 کیلو وزن از این داور آمادگی بدنی بیشتری دارم. واقعا نمی دانم چه اتفاقی افتاد که این داور مثل آب خوردن برای تیم نفت پنالتی گرفت و حق مسلم ما را ضایع کرد. یا من فوتبال نمی دانم و شعور فوتبالی ام پایین است یا این داوران اشتباه می کنند. 

دایی یادآور شد: متاسفانه کمیته داوران با تیم ها لج بازی می کند. زمانی که داور در شهرآورد تهران از پذیرش گل صحیح ما خودداری می کند اما کمیته داوران به جای محروم کردن، او را تشویق کرده و حتی یک معذرت خواهی ساده هم نمی کند و دست به مظلوم نمایی می زند نتیجه اش می شود همان اتفاقی که در دیدار مس - صبا افتاد و مثل آب خوردن گل تیم صبا را مردود اعلام کردند و حق این تیم را پایمال کردند. 

وی با انتقاد از محمود رفیعی داور دیدار پرسپولیس - نفت افزود: اگر پنالتی که داور به سود نفت اعلام کرد نتیجه را عوض می کرد من چطور باید جواب هواداران را می دادم امروز داور نه تنها در اعلام آن پنالتی مرتکب اشتباه شد بلکه در صحنه های مختلف نیز بد قضاوت کرد. متاسفانه بازیکن نفت از پشت بازیکن تیم ما را تکل کرده اما داور از کنار این صحنه به سادگی گذشت. من نمی دانم پس چه زمانی باید داور از کارت قرمز خود استفاده کند. 

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: واقعا در مقابل این آقایان می گویم هیچ چیز از فوتبال نمی دانم دیگر نمی دانم. باید چکار کنیم تا از این اتفاقات ضربه نخوریم. بازیکن تیم ما را زدند اما داور هیچ واکنشی نشان نداد او امروز حرکتی را پنالتی گرفت که اگر یک بچه 5 ساله هم بود آن را پنالتی اعلام نمی کرد. 

وی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش افزود: ما هر چه از زمان بازی می گذرد بهتر بازی می کنیم دربازی مقابل نفت از سه بازیکن جدید در ترکیب تیم خود استفاده کردم طبیعتا باید زمان می گذشت تا آنها به هماهنگی و انسجام برسند به همین خاطر عملکردمان در نیمه دوم این بازی به مراتب بهتر از نیمه اول بود. 

دایی افزود: با توجه به غیبت 4 بازیکن اصلی مجبور بودم از بعضی بازیکنان در پست های غیر تخصصی استفاده کنم مانند آقازمانی و آرفی. امروز این دو بازیکن برای اولین بار در ترکیب ثبت تیم پرسپولیس قرار گرفتند و اتفاقا عملکرد خوبی هم داشتند.

وی گفت: تیم ما بازی خوبی را مقابل نفت به نمایش گذاشت اما داور با سوت های اشتباه خود روند بازی را خراب کرد شما مطمئن باشید اگر داور آن پنالتی را نمی گرفت ما در همان نیمه اول کار نفت را تمام می کردیم. 

دایی با تاکید بر اینکه تیمش استحقاق پیروزی مقابل نفت را داشته است گفت: من همیشه با آرفی ارتباط داشتم اما در آن دوره ای که او بازی نمی کرد هم می گفتم که باید آماده باشد تا در ترکیب اصلی قرار گیرد امروز آرفی هم از نظر روحی و هم از نظر بدنی آماده شده و با حضور در ترکیب اصلی تیم و گلزنی مزد زحماتی را که در تمرینات کشیده است را می گیرد. 

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: آرفی خودش خواست و تلاش کرد و به ترکیب اصلی رسید او خود را به ما (کادر فنی) تحمیل کرد و اتفاقااز بازیکنان خوب ما در دو دیدار گذشته بوده است. 

وی در خصوص خداحافظی کریم باقری از میادین فوتبال خاطرنشان کرد: خداحافظی کریم باقری به هیچ کس ربط ندارد. آقا کریم از بزرگان فوتبال ماست که در این فوتبال از خیلی ها بهتر است و زحمات زیادی را متحمل شده اند من او را قابل قیاس با خیلی ها نمی دانم آقا کریم باید خودش تصمیم بگیرد که می تواند بازی کند یا تصمیم به خداحافظی دارد. 

دایی افزود: من شب گذشته با آقا کریم صحبت کردم او فعلا می خواهد بازی کند. در دو، سه هفته گذشته شرایط بسیار خوبی در تمرینات داشته است از آنجایی که آقا کریم تا پایان فصل با ما قرارداد دارد قطعا او را حفظ می کنیم و از وجودش در دیدارهای پیش رو استفاده خواهیم کرد.

علی دایی تاکید کرد: علی دایی کیست که بخواهد  برای آقاکریم تصمیم بگیرد. اگر به شرایط فنی سال قبل برگردد مهره مثمر ثمر برای ما خواهد بود و ما هم به او نیاز داریم. در فصل پیش رو راهی پرفراز و نشیب انتظار ما را می کشد که در این راه نیازی مبرم به نفرات چون باقری خواهیم داشت.

 
 
 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد