فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کاشانی:کریم باقری ۲۴دی خداحافظی می کند

 

فوتبال روز:شاید مهم ترین خبری که کاشانی امروز آن را اعلام کرد خداحافظی کریم باقری در یک بازی دوستانه در دی ماه امسال است که قرار است در ورزشگاه آزادی برگزار شود

 

نشست خبری باشگاه پرسپولیس از ساعت 14:15 امروز در سالن همایش‌های شهرداری منطقه 9 و با حضور حبیب کاشانی سرپرست باشگاه، علی دایی سرمربی، محمود خوردبین سرپرست تیم و علیرضا حقیقی دروازه‌بان پرسپولیس آغاز شد.
کاشانی در این نشست صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

* فرم AFC را 8 روز زودتر ارسال کردیم
حبیب کاشانی در مورد مقدمات حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌ با توجه به اتفاقاتی که در گذشته افتاده بود و برخی از تیم‌ها نتوانسته بودند اسامی خود به موقع ارسال کنند ما تمامی کارها را انجام دادیم. زمان قرعه‌کشی، ویزا گرفتن برای تیم‌های مهمان، اقامت آنها، محل تمرین آنها، رنگ لباس تیم، ساعت انجام مسابقات و ... که همگی در یک فرم 46 صفحه‌ای بود مشخص کرده و برای کنفدراسیون آسیا فرستادیم. 4 نفر را نیز به کنفدراسیون معرفی کردیم که محمود خوردبین سرپرست تیم، علیرضا مأنوسی‌فر کمیته روابط بین‌الملل، منصور بیک محمدلو مدیر رسانه‌ای تیم و رسایی مدیر بازاریابی را به AFC معرفی کردیم.
همچنین مشخص کردیم که لباس اول و دوم تیم چیست و چه رنگی باید داشته باشد. ما بین 10 تا 12 اسفند اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان آسیا انجام خواهیم داد که یا مهمان هستیم یا میزبان. بنابراین باید تمام مقدمات را فراهم می‌کردیم و با وجود آنکه 8 دیگر فرصت داشتیم تا مدارک را ارسال کنیم اما این مدارک را سریع‌تر ارسال کردیم تا وفقه‌ای در امور ایجاد نشود.

* 205 میلیون تومان بابت 40 درصد از مسابقات دریافت کردیم
کاشانی در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری فارس درباره اینکه با توجه به اینکه مجلس تصویب کرده ریالی از بودجه دولتی برای ورزش حرفه‌ای هزینه نشود و باشگاه پرسپولیس نیز یک باشگاه دولتی است، نظرتان چیست گفت: قطعا نمایندگان محترم مجلس همه جوانب را بررسی کرده‌اند که چنین طرحی را تصویب کردند.
باشگاه پرسپولیس یک باشگاه حرفه‌ای است و در جهت حرفه‌ای شدن گام برمی‌دارد. همانطور که مطلع هستید در این فصل باشگاه 50 درصد از هزینه‌ها را خودش تامین می‌کند و نیمی دیگر از هزینه‌ها را دولت پرداخت می‌کند.
هزینه‌های دولت را به نصف کاهش داده‌ایم و موافق این طرح مجلس نیز هستیم اما باید توجه داشت که پرسپولیس و استقلال فصل گذشته 3690 دقیقه فوتبال بازی کرده‌اند اما فقط یک میلیارد و 79 میلیون تومان پول دریافت کردند بنابراین اگر قرار باشد پرسپولیس و استقلال از کمک‌های دولتی استفاده نکنند، قطعا حق و حقوق خود را در فوتبال حرفه‌ای مطالبه خواهند کرد.
پرسپولیس که در این فصل 40 درصد از مسابقات را انجام داده حدود 205 میلیون تومان دریافت کرده است. در کجای فوتبال حرفه‌ای تیمی 14 بازی انجام می‌دهد و بابت حق پخش تلویزیونی و فروش بلیت و تبلیغات فقط 205 میلیون و 800 هزار تومان دریافت می‌کند آن هم در شرایطی که تا امروز 3 میلیارد و نیم هزینه کرده‌ایم. ما می‌توانیم در فوتبال حرفه‌ای درآمدزایی کنیم و به آنچه که در سال 2011 قرار است از سوی کنفدراسیون آسیا برسیم، دست پیدا ‌کنیم. صد میلیون تومان بابت بلیت فروشی گرفته‌ایم و مابقی را نیز از تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی دریافت کرده‌ایم. قطعا فصل آینده پرسپولیس می‌تواند تمامی هزینه‌های خود را تامین کند.

* نامه‌ای برای جذب عمادرضا به باشگاه الزمالک ارسال می‌کنیم
کاشانی در مورد جذب عمادرضا گفت: تاکنون عمادرضا دو بار با باشگاه پرسپولیس مذاکره داشته و ایشان درخواست داشتند که این مذاکرات خارج از محیط باشگاه باشد اما من این مسئله را نپذیرفتم و در باشگاه با عمادرضا مذاکره کردیم. این مهاجم یک هفته دیگر با الزمالک مصر قرارداد دارد و خودش قرار بود رضایت‌نامه‌اش را بگیرد اما شب گذشته مدیربرنامه‌های ایشان از کانادا با من تماس گرفت و گفت با توجه به اینکه دریافت رضایت نامه باید از طریق سیستم فیفا باشد ما نامه‌ای را از طریق فدراسیون فوتبال برای باشگاه مصری ارسال خواهیم کرد تا رضایتنامه او صادر شود و بتواند در زمان مقرر برای پرسپولیس بازی کند. عمادرضا را کادر فنی انتخاب و به باشگاه معرفی کرده و ما نیز برای جذب او اقدام خواهیم کرد.

* شکایت وینگادا و جدی بودن کسر امتیاز از پرسپولیس
ما وارث مجموعه‌ای هستیم که طلبکارانی را از سال‌های گذشته دارد. دو روز گذشته با امضای مهدی محمد نبی دبیر فدراسیون نامه‌ای به باشگاه رسید که بازیکنان فوتسال پرسپولیس که در سال 87 بازی کرده‌اند حقوق‌شان پرداخت نشده و در آن زمان این اتفاق افتاده و بنابراین از تیم فوتسال پرسپولیس 3 امتیاز کسر شده است. این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که مشکلات خودمان زیاد است.
با دریافت نامه فوتسال، سه نامه به سازمان لیگ ارسال کردیم. طبق لیست سازمان هنوز با شروع نشدن بازی‌ها ما 507 میلیون بدهکاریم. سال گذشته هم یک میلیارد و 70 میلیون تومان بابت طلبکاران پرداخت کردیم. از تبلیغات دور زمین، بلیت فروشی و حق پخش درآمد داریم. متاسفانه سازمان لیگ سلیقه‌ای رفتار می‌کند.
نبی در نامه خود نوشته از پرسپولیس سه امتیاز کسر می‌کنیم اما از منابع درآمدی ما که اعلام کردم به جای آنکه پول‌ها را به بازیکنانی که برای تیم بازی کرده‌اند بدهند، آن را به طلبکارانی داده که در اولویت بعدی بودند. پول تبلیغات و حق پخش و بلیت فروشی در اختیار سازمان لیگ است. ما که پولی نداریم که بخواهیم به طلبکاران بدهیم پس بهتر بود اول پول بازیکنان را می‌دادیم.
در سال 86 که مدیرعامل پرسپولیس بودم به خاطر همین مسائل شش امتیاز از ما کسر شد. شکایت وینگادا نیز از پرسپولیس جدی است. چرا که وی در سال 87 در پرسپولیس مربیگری کرده و طبق امضای اعضای هیات مدیره قرار بوده مبلغ قرارداد وی پرداخت شود. دوستان نیز در حال بررسی هستند و وینگادا شکایت خود را به فیفا اعلام کرده و طبق شواهد احتمال آن جدی است که احکامی علیه باشگاه صادر شود. با رایزنی‌هایی که با وینگادا کردیم وی قبول کرده که از جریمه صرف‌نظر کنند و پول خودش را بدهیم که این مبلغ معادل 348 هزار دلار است اما اگر وی 142 هزار دلار دیگر را هم بخواهد مبلغی معادل 500 هزار دلار باید به مربی پرتغالی بپردازیم تا شش امتیاز از پرسپولیس کسر نشود.

فصل گذشته ما تیم‌داری کردیم همه پول‌هایشان را گرفتند جز فقط دو بازیکن. میثم بائو که مدعی است 50 میلیون تومان باید از گرفتن رضایتنامه‌اش از باشگاه ابومسلم به وی بپردازیم و دیگری میثاق معمارزاده است که مدعی است باید باشگاه پرسپولیس 80 میلون تومان هزینه عمل جراحی‌اش را پرداخت کند. سایر نفرات همه مبالغ قراردادشان را گرفته‌اند حتی پاداش قهرمانی نیز به حساب آنها واریز شده است. امیدوارم بحث نظارتی جدی شود تا مدیرانی که مسئولیت می‌گیرند طبق بودجه‌شان برنامه‌ریزی کنند.
یک خبر هم امروز به دستمان رسید که قیمت بلیت بازی‌ها کاهش یافت که این موضوع می‌تواند کمک کند که هواداران پرسپولیس که دانش‌آموز، دانشجو، کارگر یا کارمند هستند بیشتر به ورزشگاه بیایند هر چند تا اینجا نیز نهایت تشکر را از آنها داریم.  

  

*۲۴ د ی خداحافظی باقری

از روز 26 خرداد که کار را با جدیت شروع کردیم و بعد از قهرمانی در جام حذفی با جدیت فراوان کارمان آغاز شد. در آن زمان که دایی در یک سال فقط 15 روز به مرخصی رفته بود در همین مدت به دلیل دلشوره‌ای که داشتیم روزانه 10 تا 20 بار با دایی تماس می‌گرفتیم. شاید همسر دایی با اسلحه اگر کسی را بخواهد بزند من هستم ! چون در زمان استراحت آنها با تماس‌های شبانه‌روزی مدام با آنها تماس گرفتیم تا بتوانیم بازیکن مورد نظر دایی را جذب کنیم. سپس به اردوی اردبیل، دورتموند، مشهد و کیش رفتیم. الان نیز برای برپایی اردوی از 11 تا 18 دی ماه در ترکیه برنامه‌ریزی کرده‌ایم و برای 24 یا 25 دی نیز یک بازی تدارکاتی خوب که شاید منجر به خداحافظی باقری شود برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

* حرف آخر دایی در مورد شیث رضایی
ما برای انتخاب کاپیتان تیم سه روش داریم. روش اول این است که ابتدای فصل سرمربی خودش کاپیتان را انتخاب کند. در اروپا نیز چنین سیستمی حاکم است حتی من شنیده‌ام که برای انتخاب کاپیتان در اروپا نظرسنجی می‌شود. در باشگاه ما سنوات بازی اهمیت زیادی دارد و طبیعتا دایی همین روش را انتخاب کرد. اگر وی بخواهد کس دیگری را انتخاب کند ما تصمیم دایی را قبول می‌کنیم. باقری، شیث رضایی و علیرضا حقیقی به ترتیب کاپیتان‌های اول تا سوم پرسپولیس هستند.
در نشست مطبوعاتی اول باقری به عنوان کاپیتان اول آمد و جلسه دوم شیث و امروز نیز حقیقی آمده است چون دایی دوست دارد نفرات مراحل حرفه‌ای فوتبال را طی کند. طبق قانون AFC در لیگ قهرمانان و در نشست مطبوعاتی حضور کاپیتان و مربی ضروری است. حالا حقیقی با حضور در این نشست‌ها آموزش‌های لازم را می‌بیند.
این موضوع هم یکی از کارهای فرهنگی است. برای بازگشت شیث نیز در باشگاه پرسپولیس تقسیم‌بندی کاری داریم. داخل زمین کادر فنی و در بیرون از زمین کار پشتیبانی را انجام می‌دهیم و سلیقه شخصی ما اعمال نمی‌شود. درباره پرونده شیث و ‌علی دایی، من خودم خیلی از نکات حرفه‌ای را از دایی آموختم و باید از او تشکر کنم. دایی به قوانین بین‌المللی آشنا است و راهنمای خوبی برای ما محسوب می‌شود. این که شیث به تیم برگردد یا به باشگاه دیگری ملحق شود دایی تصمیم می‌گیرد که نشست مشترک ما تا چند روز آینده برگزار می‌شود و نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

* بلیت فروشی در آسیا را خودمان انجام می‌دهیم  

هزینه برگزاری مسابقات در لیگ برگزاری آسیا را AFC مدیریت و به هر تیمی که برنده شود مبالغی پرداخت می‌کند و مبلغی هم برای تیم قهرمان و حق پخش تلویزیونی برای تیم‌ها در نظر می‌گیرد. بنابراین در آسیا ما فقط می‌توانیم از بلیت فروشی و جذب اسپانسر درآمدزایی کنیم و می‌خواهیم برای شش بازی دوره مقدماتی اسپانسر مجزا بگیریم که این مبلغ درآمدش به علاوه همان 50 درصد تأمین هزینه‌ها از سوی باشگاه است.
در تمام دنیا باشگاه‌ها می‌توانند از پول بلیت فروشی، پول پارکنیگ، فروش اقلام خوراکی، تزئینی و فرهنگی درآمدزایی کنند اما ما در ورزشگاه آزادی 25 میلیون تومان برای هر مسابقه پرداخت می‌کنیم که معتقدیم زیاد است و باید همان 20 میلیون سال قبل را بپردازیم. بابت این پول فقط می‌توانیم از زمین چمن ورزشگاه استفاده کنیم و درآمدی از پارکینگ و مواد خوراکی نداریم اما می‌خواهیم در مسابقات آسیایی بلیت فروشی را انجام دهیم تا بخشی از هزینه‌هایمان را تأمین کنیم.

*‌مشکل مدعیان مالکیت پرسپولیس باید حل شود
یکی از مشکلات باشگاه پرسپولیس این است که در سال‌های گذشته دوستان 49 درصد سهام پرسپولیس را واگذار کردند و الان عده‌ای ادعای مالکیت دارند. عده‌ای دیگر نسبت به نام پیروزی ادعای مالکیت دارند و هم اکنون با نام پیروزی، داخل پرانتز پرسپولیس اساسنامه داریم که آن را به ثبت رساندیم.
سازمان تربیت بدنی صاحب سهام و مجمع باشگاه است و باید این مسئله را حل کند تا بتوانیم در بازار بورس یا فرابورس سهام پرسپولیس را عرضه کنیم. اکنون علامت انحصاری ما به سبک مالکیت صنعتی شده است و ما مالک برند پرسپولیس هستیم اما باید وضعیت این مدعیان مشخص شود. اینکه انتقال سهام درست بوده یا نه و یا ریاست وقف سازمان می‌توانست به این سهام منتقل کند یا نه باید مشخص و معاونت حقوقی سازمان باید آن را بررسی کند که ادعای این دوستان باطل است یا درست.
از سازمان تربیت بدنی می‌خواهم یک تیم گروهی تشکیل دهد و این مسئله را بررسی کند. اگر دوستان صاحب حقی هستند حق به آنها داده شود وگرنه این ادعاها برچیده شود تا پرسپولیس بتواند با آرامش کارش را ادامه دهد.

* درخواست کردیم دیدار با نفت تهران به تعویق بیفتد
هر تیم 22 بازیکن بزرگسال و 5 بازیکن زیر 23 سال دارد و اگر تیمی 3 بازیکن اصلی‌اش را در اختیار نداشته باشد می‌تواند بازی نکند اما سپاهان فقط دو بازیکن یعنی سیدجلال حسینی و سیدمهدی رحمتی را به تیم امید داده و احسان حاج صفی زیر 23 سال است. بنابراین ما هم به سازمان لیگ نامه زدیم و از آنها خواسته‌ایم که دیدار ما با نفت به تأخیر بیفتد. حمید علی عسگر زیر 23 سال است و خلعتبری نیز به دلیل حضور ذوب آهن در فینال لیگ اسیا از حضور در تیم امید انصراف داده و ناخواسته این قرعه به نام ما شده است. بنابراین به سازمان لیگ نامه نوشتیم و خواستار تعویق دیدار با نفت شده‌ایم.

* چه کسی گفته داور موتورسوار ضعیف قضاوت کند و داور سانتافه سوار خوب سوت بزند
من تاکنون راجع به داوری حرف نزدم اما در دیدار با ملوان و استقلال به دلیل اشتباهی که رخ داد تیم ما دچار مشکل شد و 6 امتیاز از تیم ما کسر شد. چقدر باید از این امتیازات از دست بدهیم. می‌دانیم که دیگر این امتیازها قابل برگشت نیست اما خواستار عذرخواهی داوران شدیم. هیچ کدام از این داوران سابقه ورزشی هاوارد وب را ندارند. داور انگلیسی که فینال جام جهانی را سوت زد و چون اشتباه کرد عذرخواهی کرد اما در اینجا داور می‌گوید من موتورسوار هستم. چه کسی گفته داور موتورسوار ضعیف قضاوت کند و داور سانتافه سوار خوب سوت بزند. مگر کسی ایراد گرفته که داوران نباید ماشین آخرین مدل و خانه در بالای شهر داشته باشند؟
ما از داوران خواسته‌ایم با وجدان داوری کنند و اگر اشتباهی رخ داد عذرخواهی کنند. به فوتبال چه ربطی دارد که آن داور از زنش طلاق گرفته است؟ داور باید وظیفه اش را انجام دهد. ما انتظار زیادی از کمیته داوران نداشته ایم. انتظار داشته ایم هرکس اشتباهی می کند عذرخواهی کند. پس باخت ما به استقلال هیچ شیشه ای شکسته نشد و تماشاچیان، تیم و مربی شان را تشویق کردند اما اگر به آن نقطه اوج برسیم که داور و کمک داور به دلیل اشتباهشان عذرخواهی کنند یک کار فرهنگی انجام داده‌ایم.
برنده دیدار پرسپولیس و ذوب آهن منصورابراهیم زاده بود که در جریان بازی وقتی چند تن از تماشاگران به دایی توهین کردند از آنها خواست که سکوت اختیار کنند. این مسائل باید بزرگ شود. فوتبال تمام می‌شود. دربی 69 تمام شد و به دربی 68 پیوست.
ما می‌گوییم اگر کسی اشتباه کرد جرأت این را داشته باشد که عذرخواهی کند و انتظار جریمه نقدی و مالی نداریم بلکه می‌گوییم اشتباهاتشان را پذیرا باشند.

* رنگ لباس تیم را دایی و بازیکنان انتخاب می‌کنند  

من سابقه ورزشی کمی دارم و حتی با لباس ورزشی عکس هم ندارم اما ما به سازمان لیگ نامه نوشتیم و لباس‌های اول و دوم و سوم خود را معرفی کردیم همانطور که در فرم 46 صفحه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه نوشتیم و لباس های خود را در لیگ قهرمانان آسیا به آنها معرفی کردیم. من کاتالوگ اسپانسر تیم را به دایی دادم تا او با مشورت با بازیکنان رنگ پیراهن تیم را انتخاب کنند و آنها پیراهن های قرمز، مشکی و سفید را انتخاب کردند. از پوشیدن پیراهن سوم نیز راضی هستیم زیرا خوش یمن بود و بازیکنان در آن بازی برنده شدند. برای پوشیدن پیراهن سوم نیز به سازمان لیگ نامه نوشتیم و از سازمان لیگ اجازه گرفتیم تا پیراهن سوم را بپوشیم و آنها نیز به ما اجازه دادند.
امیر مهریزی به ما تلفن کرد و گفت شما می توانید پیراهن قرمز بپوشید ما با پیراهن سرمه ای بازی می‌کنیم اما ما کار حرفه‌ای انجام دادیم به جای هماهنگی با تیم حریف با سازمان لیگ هماهنگ کردیم. فوتبال حرفه‌ای یعنی رعایت سلسله مراتب و ما کار حرفه‌ای می‌کنیم. علی دایی دو ماه قبل برنامه دو ماه آینده را به ما می‌دهد.

* 5 عضو هیات مدیره را به سازمان تربیت بدنی معرفی کردیم  

سعیدلو رئیس مجمع باشگاه همیشه به ما لطف داشتند. ترکیب هیات مدیره را اینگونه در نظر گرفتیم که یک نفر اقتصادی باشد و کار اقتصادی انجام دهد. یک پیشکسوت در هیات مدیره باشد. یک آدم می‌خواهیم که در کارهای عمرانی بتواند فعالیت کند و بتواند فاز دوم ورزشگاه درفشی فر را تکمیل کند. یک آ‌دم از مجلس می‌خواستیم و یک آدم هم از دولت تا بتواند کمک بیاورد. آدم‌ها را مشخص و معرفی کردیم و این در اختیار سازمان است تا اسامی را اعلام کند و خبر خوشی هم که شنیدم این که قبل از آغاز لیگ آسیا اعضای هیات مدیره باشگاه را معرفی خواهد کرد.

* تزریق بازیکنان از تیم «ب» به تیم اصلی
در همه جای دنیا برای تقویت تیم بزرگسالان تیم «ب» تشکیل می‌شود. متاسفانه ما در این راه حرکت نکرده‌ایم. در آلمان مولر از تیم «ب» به تیم اصلی کشورش می‌آید. معمولا بازیکنان مصدوم نیز برای قرار گرفتن در تیم اصلی روند آماده‌سازی را در تیم «ب» انجام می‌دهند اما این قوانین در کشور ما جاری نیست. امسال با رویکرد جدید علی دایی،‌ حسین عبدی به عنوان مدیر تیم‌های پایه انتخاب شد تا مسائل فنی را کنترل کند.
رویکرد ما قهرمانی در تیم‌های پایه نیست اما اگر بتوانیم هر سال یک یا دو بازیکن از تیم پایه «ب» به تیم اصلی معرفی کنیم به هدفمان رسیده‌ایم. روند هم در این زمینه خوب است، از افتخارات دایی می‌توان به توجه‌اش به بازیکنان جوان اشاره کرد. زمانی که وی سرمربی تیم ملی بود به بازیکنانی از قبیل روزبه شاه‌علی دوست، میلاد زیندپور، کریم انصاری‌فرد و غیره میدان داد و حالا آنها می‌توانند برای باشگاه و در رده ملی مفید باشند.
قرار است عبدی یک نفر را به عنوان مربی انتخاب کرده و به ما معرفی کند تا ما حکم مربی تیم‌های پایه را معرفی کنیم. این مورد الگوی خوبی می‌تواند برای تیم‌ها باشد.

* انتظارات بالا از پرسپولیس برای قهرمانی  

آنطور که علی دایی در مورد ژاپنی‌ها برای هاراگیری (خودکشی) گفت بلد نیستم اما از امروز سعی می‌کنم اگر موفق نشدم هارا‌گیری را انجام دهم تا دایی به آرزویش برسد. طبیعتا انتظارات از تیم دایی، خوردبین و بازیکنان پرسپولیس بالاست. ما نقاط ضعفی داریم شاید تا الان 85 درصد خواسته ما محقق شده اما برای یک کار بلند مدت به یک دوره 4 ساله نیاز است.
در دوره گذشته با کمک خدا قهرمان شدیم و قهرمانی در جام حذفی که یکی از دو جام ایران است افتخار بزرگی است. معتقدم خدا و اهل بیت به ما کمک کرده‌اند. خدا دایی را دوست دارد و بی‌دلیل نیست که نام علی دایی در نشریه معتبر ورلد ساکر در جمع بزرگان قرار می‌گیرد و من نمی‌دانم دایی با خدا چه ارتباطی دارد. کریمی گفته بود که خدا دایی را بغل کرده است من هم قبول دارم چون خدا به هر کس به اندازه وسعتش لطف دارد و شاید لطف خدا به دایی پررنگ‌تر است و شاید هم قابلیت‌های دایی.

*هواداران از ما قهرمانی می‌خواهند
از روز 26 خرداد که کار را با جدیت شروع کردیم و بعد از قهرمانی در جام حذفی با جدیت فراوان کارمان آغاز شد. در آن زمان که دایی در یک سال فقط 15 روز به مرخصی رفته بود در همین مدت به دلیل دلشوره‌ای که داشتیم روزانه 10 تا 20 بار با دایی تماس می‌گرفتیم. شاید همسر دایی با اسلحه اگر کسی را بخواهد بزند من هستم چون در زمان استراحت آنها با تماس‌های شبانه‌روزی مدام با آنها تماس گرفتیم تا بتوانیم بازیکن مورد نظر دایی را جذب کنیم. سپس به اردوی اردبیل، دورتموند، مشهد و کیش رفتیم. الان نیز برای برپایی اردوی از 11 تا 18 دی ماه در ترکیه برنامه‌ریزی کرده‌ایم و برای 24 یا 25 دی نیز یک بازی تدارکاتی خوب که شاید منجر به خداحافظی باقری شود برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
کسب 24 امتیاز و زدن 19 گل در لیگ کار سختی بود که در سایه مدیریت دایی و تلاش بازیکنان و کمک خدا و سایر دوستان حاصل شده است. هنوز به وضعیت ایده‌آل نرسیده‌ایم و به خاطر داشته‌های پرسپولیس انتظارات از ما بالاست. هر چند امتیازات بازی ملوان و استقلال می‌توانست با 30 امتیازی کردن پرسپولیس شرایط را برای ما بهتر کند اما هنوز راه ادامه دارد و ما با قدرت ادامه می‌دهیم.

* بعضی روزها هزار تومان هم نداریم
برای حضور در لیگ برتر 190 میلیون پرداخت کرده‌ایم بنابراین این مطالبات در اختیار سازمان و فدراسیون است. اگرچه تاکنون از بابت بلیت ‌فروشی‌ها که درآمد 3 بازی بلیت‌ فروشی به ما پرداخت نشده طلب داشتیم و مسئولان می‌توانستند با پول همین بلیت‌ها بدهی طلبکاران را بدهند اما متاسفانه پرداخت بدهی‌ها سلیقه‌ای انجام می‌شود و به عده‌ای که دوست دارند پول می‌دهند و به عده‌ای که دوست نداشتند پول نمی‌دهند. آنهایی که پول گرفتند چه اولویتی داشتند؟ علاوه بر این مبلغ ما 2 میلیون تومان جریمه شدیم. اگر باشگاه پول داشت بدهی بدهکاران را پرداخت می‌کرد. قسم می‌خورم روزی می‌شود که در باشگاه پرسپولیس هزار تومان هم وجود ندارد. اینگونه رفتارها به باشگاه‌ها کمک نمی‌کند خودم گفتم که از پول بلیت‌ها بدهی‌ها پرداخت کنند.  

 

 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد