فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: شیث مورد اعتمادمن است اما من به صلاح تیم تصمیم گرفتم

 

فوتبال روز:دایی در مورد بازی اظهار داشت:«قبول دارم در کل نیمه اول استیل آذین بهتر بازی کرد ولی در نیمه دوم به معنای واقعی یک تیم شدیم و توانستیم گل بزنیم.

 

مهم این بود که در نیمه اول گل نخوردیم و مستحق این برد در نیمه دوم هواداران پرسپولیس بودند. خدا را شکر می‌کنم که در نیمه  دوم فوتبال خوب به بار نشست و سعی می‌کنیم اگر نواقصی وجود دارد حل کنیم.» 

 

 دایی در پاسخ به این سوال که در این دو بازی مشکل خط دفاعی شما حل شده آیا کار خاصی انجام دادید؟ گفت:«متأسفانه ما قبلا بد گل می‌خوردیم و در واقع کل تیم گل می‌خورد. ما به خودباوری رسیده‌ایم و قصد داریم در نود دقیقه بازی‌ها دروازه خودمان را بسته نگه داریم.» 

 

دایی درباره تیم استیل آذین و بازی‌ ای که امروز انجام دادند گفت:«تیم استیل آذین فورواردهای خیلی خوبی دارد و گل‌های زیادی در لیگ به ثمر رسانده است. آنها تیم بزرگی هستند و دربازی‌های قبلی‌شان چند بازیکن مصدوم داشتند ولی در مقابل ما حداقل 90درصد بازیکنان خود را به بازی رسانده بودند و کسانی بازی کردند که  احتمال نمی‌دادیم بازی کنند. استیل بهترین ترکیبشان را مقابل ما قرار دادند و بهترین بازی‌شان در نیمه اول بود ولی می‌دانستیم نیمه دوم آنها کم می‌آورند، چون 4 بازی آنها را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می‌دانیم که بازی سختی را بردیم و این برد خیلی به ما کمک که به بالای جدول برسیم و از صدر جدول فاصله نگیریم.» 

دایی در پاسخ به این سوال که وقفه‌هایی که در لیگ برای سپاهان به وجود می‌آیید و آنها دو هفته تعطیل خواهند بود  گفت:«فوتبال هزاردلیل دارد باید همه تیم‌ها بازی کنند و باید برای همه تیم‌ها ارزش قائل باشیم. قانون باید الان لیگ را تعطیل می‌کردیم ولی در غرب آسیا با تمام قوا رفتیم و 2 هفته لیگ تعطیل شد و ما همه‌اش به دنبال مدال هستیم و این اشتباه است همیشه نوک دماغ را می‌بینیم ولی المپیک برای ما 10 پله بالاتر از بازی‌های آسیایی. باید برای المپیک لندن برنامه‌ریزی کنیم تا نتیجه بگیریم ولی همیشه برنامه‌ریزی ما مقطعی است که به فوتبال ضربه می‌زند همین‌ها باعث می‌شود که فوتبال ما نتیجه بگیرد. قبل از این حرف‌های زیادی داشتیم و انتخاب‌های غلط باعث می‌شود که تیم‌های جوانان و نوجوانان حذف شوند باید به آینده فوتبال بیشتر فکر کنیم باید سیاست ورزش را درست کنیم و تصمیم‌گیری‌های مقطعی در طول زمان کم باعث می‌شود نتیجه بد بگیریم.» 

دایی در مورد اردوی ترکیه توضیح می‌‌دهد:«با باشگاه صحبت کرده‌ام باید تصمیم‌گیری صورت گیرد بهترین فرصت که در تعطیلات ژانویه برای باشگاه‌های آسیا با تیم‌های بالاتر از خودمان بازی کنیم هر چند آن زمان هم یکسری از بازیکنانمان را نداریم.» 

دایی در پاسخ به این سوال که حالا که نتایج خوبی گرفته‌اید آیا شیث رضایی را به تیم برمی‌گردانید یا نه؟ گفت:«نتیجه  تصمیم مرا تعیین نمی‌کند و صلاح تیم را من بهتر از شما می‌دانم و من به دنبال آرامش در تیم هستم و این صحبت‌های کلیشه‌ای و حاشیه‌ای دردی از پرسپولیس دوا نمی‌کند. شیث مورد اعتماد من است ولی برای من منافع جمعی از منافع فردی مهمتر است و شاید بیرون از زمین برای شیث کارهایی انجام دهم ولی به خاطر هواداران من اینطور تصمیم گرفتم.»  

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد