فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

شاهرودی به علی کریمی: آن موقع که تو بچه بودی ما مطرح بودیم!

 

فوتبال روز:بحران و مسایل حاشیه‌ای باشگاه استیل‌آذین‌ پررنگ‌تر از آن چیزی است که امیر مهریزی بتواند در این مدت کوتاه آن را جمع و جور کند.
سرپرست موقت باشگاه استیل‌آذین‌ که می‌کوشد به مسایل حاشیه‌ای سرخ‌ها پایان بدهد فقط یک راه دارد و آن هم این است که مثل اعضای تیم همراه بازیکنان به تمرین، اردو، زمین مسابقه و ... برود.

 

شاهرودی- کریمی
چند روز پیش از بازی استیل‌آذین‌- شاهین بود که در جریان یکی از تمرینات سرخ‌ها رضا شاهرودی و علی کریمی دچار درگیری لفظی شدند.
شاهرودی که پس از جدایی تومباکوویچ و دستیاران خارجی شرایط بهتری در استیل‌آذین‌ پیدا کرده و قصد دارد به دوران مالدینی بودنش برگردد، در جریان تمرین سرخ‌ها از علی کریمی خواست تا با قدرت بیشتری تمرین کند: «یک فشاری به خودت بیار... محکم‌تر تمرین کن تا به بازی برسی... محکم بدو... خودت رو نشون بده!»
کریمی که هنوز در مصدومیت به سر می‌برد و آسیب‌دیدگی‌اش به طور کامل برطرف نشده وقتی این صحبت‌ها را شنید بار دیگر به صورت شاهرودی نگاه کرد تا مطمئن شود منظور مالدینی سابق سرخ‌ها چه کسی بوده است. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که کریمی در جواب شاهرودی عنوان کرده که مربی استیل‌آذین‌ قصد دارد با انجام چنین صحبت‌‌هایی خودش را مطرح کند! رضا مالدینی که در زمان خودش جزو مطرح‌ترین‌های فوتبال ما بود در جواب جادوگر گفته است: «آن موقع که تو بچه بودی ما مطرح بودیم!!»

زنیدپور- شاهرودی
در دقیقه 60 بازی استیل‌آذین‌- شاهین بود که میلاد زنیدپور با نظر کادر فنی تیمش جایش را به محسن خلیلی داد.
زنیدپور که جزو بازیکنان موثر استیل‌آذین تا اینجای کار بوده، از تعویضش ناراحت می‌شود و با همان حالت میدان را ترک می‌کند. در همین اوضاع و احوال بوده که رضا شاهرودی از عملکرد زنیدپور انتقاد می‌کند و از بازی او ایراد می‌گیرد. درگیری لفظی بین این دو به وجود می‌آید و البته خیلی زود تمام می‌شود. البته این پایان اتفاقات این موضوع نیست چون می‌گویند بعضی از بازیکنان از اخلاق و رفتار شاهرودی راضی نیستند و معتقدند که او مدام از دوران بازیگری‌اش تعریف می‌کند.

شاپورزاده -درودگر
پس از تعویض امیر شاپورزاده در بازی با شاهین بوشهر بود که بازیکن سرعتی استیل‌آذین با دلخوری میدان را ترک کرد.سرپرست تیم استیل‌آذین که معلوم نبود چرا تا لب خط تعویض جلوه آمد که به سوی شاپورزاده رفت و این مصادف شد با همان زمانی که شاپورزاده به خاطر دلخوری از تعویضش، بطری آب را به زمین کوبید. درودگر که از این موضوع دلخور شده بود به انتقاد از شاپورزاده پرداخت و بازیکن استیل‌آذین هم از خجالت سرپرست تیم در آمد.
با توجه به سوابق درودگر در آرام کردن بازیکنان و جواب‌هایی که شاپورزاده به سرپرست تیم داد، مسوولان باشگاه در رختکن موضوع را حل و فصل کردند. ولی این پایان اتفاقات نبود چون شنیدیم که قرار است مسوولان باشگاه استیل‌آذین به زودی و به طور رسمی‌تری با این اتفاقات برخورد کنند. باخبر شدیم که قرار است به زودی جلسه‌ای بین مسوولان باشگاه برگزار شود تا آنها در مورد تخلفات انضباطی بازیکنانشان بحث و سپس جریمه‌هایی را در نظر بگیرند.
امیر مهریزی که در مدت زمان حضورش در استیل‌آذین توانسته بود روزهای خوبی را برای سرخ‌ها رقم بزند، این روزها نیز به دنبال مساعد کردن اوضاع باشگاه است و قصد دارد تا پس از خشک کردن ریشه مسایل حاشیه‌ای به وضعیت بازیکنانش رسیدگی کند. این احتمال وجود دارد که در این مورد مهریزی وارد عمل شود و حتی برخورد تندتری را با بازیکنان خاطی انجام دهد. 

 

 

 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد