فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: از فتوشاپ استفاده می‌کنند تا گل صحیح ما را خراب کنند

 

فوتبال روز:آقای فتح‌الله‌زاده راجع به تیم خودش صحبت کند. آن سال تیم ما به حق قهرمان شد. ما در بازی آخر مقابل مس قهرمان شدیم که با دو گل این تیم را شکست دادیم. ناداوری‌ای هم در کار نبود

 

تمرین امروز پرسپولیس با شادی بازیکنان این تیم به علت برد روز قبل‌شان مقابل ذوب آهن و زیرنظر حسین عبدی مربی این تیم برگزار شد و دایی تنها نظارگر بود.

دایی که روحیه‌ خوبی داشت در پایان تمرین مفصلاً‌ به سوالات خبرنگاران پاسخ داد تا احتمالا فردا تیتر اول روزنامه‌ها باشد. همانطور که انتظار می‌رفت سوال اول در مورد موضوع غلامرضا رضایی بود.

علی در مورد وضعیت تیم امید و تعطیلی لیگ اظهار داشت گفت:«هدف ما برای بازی آسیایی بازیکن زیر 21 سال قرار است در این بازی‌ها حضور داشته باشند و از 2 روز پیش برای حضور غلامرضایی رضایی در تیم امید به ما نامه زده‌اند و در دنیا چنین چیزی نیست چون برای تیم ملی امید یک بازیکن دیگر تمرین کرده ولی از غلامرضا رضایی می‌خواهند برای باز‌ی‌ها استفاده کنند و دو بازیکن ملی‌پوش ما سرمایه تیم هستند و چون من جوابگوی هواداران هستم و اگر قرار است بدون آنها بازی کنیم لیگ را تعطیل کنند. به طور مثال ما هر زمان ملی‌پوشان‌مان را در اختیار داشتیم بهتر بازی کردیم و نمونه‌اش بازی روز گذشته با ذوب آهن که عالی کار کردیم و زمانی که بازیکنان در اختیار تیم ملی بودند ما با مشکل مصدومیت آنها مواجه می‌شدیم که به ما لطمه وارد می‌کرد و باید تیم ملی هم به فکر ما باشد. تیم ما لنگ می‌زند از باشگاه درخواست کردیم که با فدراسیون مکاتبه کند تا بتوانیم غلامرضا رضایی را در تیم خودمان نگه داریم .» 

 

دایی در پاسخ به این که آیا شما به عنوان یکی از مربیان لیگ با تعطیلی لیگ موافق هستید یا نه گفت:« در واقع ما لیگی نداشتیم، از ابتدا همه‌اش تعطیلی بوده است. اما این‌بار می‌توانند لیگ را تعطیل کنند چون بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود ولی در بازی‌های غرب آسیا می‌توانستند لیگ را تعطیل نکنند و در هیچ کجای دنیا نوشته نشده است که بازیکن بزرگسال در تیم امید استفاده شود. البته ما دوست داریم که به آقای پیروانی کمک کنیم تا موفق باشد. واقعا ایشان را دوست داریم.»

در مورد داوری بازی دربی و بازی تراکتور که داوری به نفع استقلال بوده گفت:« در این فوتبال خیلی چیزها می‌شود نشان داد و نمونه‌اش دو بازی استقلال است که از باخت فرار کردند ...جالب اینکه آنها در سال‌های قبل خودشان را به مظلومیت می‌زدند، عین آب خوردن حق را می‌خوردند. از زمانی که من سرمربی شدم خیلی‌ها به من گفتند که برویم با داوری لابی کنیم زیر بار این حرف نرفتم چون اعتقاد دارم وقتی در فوتبال سالم باشی در زندگی هم می‌توانی سالم زندگی کنی.»

دایی همچنین در مورد این جمله فتح‌الله‌زاده که سایپا با علی دایی به لطف همین پرچم داوران قهرمان لیگ شد نیز گفت:«آقای فتح‌الله‌زاده راجع به تیم خودش صحبت کند. آن سال تیم ما به حق قهرمان شد. ما در بازی آخر مقابل مس قهرمان شدیم که با دو گل این تیم را شکست دادیم. ناداوری‌ای هم در کار نبود. خود من وقتی می‌خواهم درباره داوری حرف بزنم سعی می‌کنم قبلش با کارشناسان چک کنم اما دوستان خیلی راحت درباره آفساید، فیلم بازی و ... حرف می زنند و جدیداً‌ از فتوشاپ استفاده می‌کنند تا حرفشان را به کرسی بنشانند. تازه وقتی معلوم می‌شود که این عکس تقلبی بوده می‌گویند از سایت‌ها برداشته‌ایم. در حالی که آنها این عکس را در صفحه اول روزنامه‌شان کار کرده بودند.»

دایی همچنین به این نکته اشاره کرد که ناپاکی در فوتبال ایران وجود دارد. او گفت:«تا دلتان بخواهد از این موارد هست اگر دلتان خواست تا صبح برایتان می‌شمارم.» 

 

  

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد