فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ابراهیم‌زاده:خیابانی اطلاع چندانی از سوابق من ندارد

 

فوتبال روز:منصور ابراهیم‌زاده سرمربی ذوب آهن حرف‌های خود در کنفرانس مطبوعاتی را با پاسخ به اظهارنظر جواد خیابانی گزارشگر شبکه سه آغاز کرد که ظاهرا درباره سوابق ملی‌ ابراهیم‌زاده چیزهایی به زبان آورده بود

 

ابراهیم‌زاده گفت:«من فوتبال را زود کنار گذاشتم و به دنبال گرفتن مدرک مربیگری و دانشگاهی رفتم. به همین دلیل من سابقه ملی ندارم چون به دنبال مربیگری رفتم. ایشان به نظرم چندان شناختی از سوابق قبلی من ندارد.»

سرمربی ذوب آهن درباره شکست امروز مقابل پرسپولیس نیز گفت:« طبیعی بود بعد از شرایطی که ما تجربه کرده‌ایم و مسافرتی که به عربستان داشتیم، خسته باشیم. ما وقتی به عربستان رفتیم باید زیارت حج را انجام می‌دادیم و به همین دلیل شنبه صبح به تهران برگشتیم. در بازی امروز شرایط ما مطلوب نبود و البته پرسپولیسی‌ها انگیزه زیادی داشتند. من به بازیکنانم گفته بودم که در دوئل‌های تک به تک با توجه به شرایط تیم به آنها می‌بازیم اما آنها چندان به این حرف توجه نکردند و ما هر وقت در این شرایط قرار گرفتیم مجبور به عقب‌نشینی شدیم. به نظر من تک تک بازیکنان ما در این مسابقه خوب نبودند، اما من به آنها تبریک می‌گویم.» 

 

او درباره 10 نفره شدن تیمش هم گفت:«ما شرایط جسمانی خوبی نداشتیم و این مسأله هم مزید بر علت شد و شرایط علیه ما سخت‌تر شد. بااین حال خوشحالم که تماشاگران پرسپولیس و ذوب آهن بازی خوبی دیدند.»

وقتی یکی از خبرنگاران از ابراهیم‌زاده درباره ضعف خط دفاعی این تیم پرسید او جواب داد:«سوال شما را متوجه نمی‌شوم. تیم ما به ندرت پنالتی داده و ما همیشه جزو بهترین خط دفاعی‌های لیگ از نظر آمار هستیم. این را هم توجه داشته باشید که گل رضایی با یک حرکت استثنایی به ثمر رسید.»

او درباره اعتراضش به کمک داور در نیمه اول هم گفت:«من به صحنه آفساید اعتراض نکردم و فقط اعتراضم به این بود که چرا داور به شهاب گردان اخطار داده در حالی که او قصد داشت بازیکنان را از کمک داور دور کند. البته تیم داوری هم می‌خواست آن گل داربی را جبران کند.»

ابراهیم‌زاده ادامه داد:«گنه کرد در بلخ آهنگری/ به شوشتر زدندگردن مسگری.»

اما پاسخ سرمربی ذوب آهن به این سوال که آیا ذوب آهن به دلیل بازی در آسیا روی لیگ متمرکز نیست؟‌:«علت شکست ما خستگی بود نه عدم تمرکز. من جدول بازی‌های عربستان را دیده‌ام. الهلال در 9 هفته 5 بازی کرده اما ما بعد از باز ی سخت با الهلال خیلی سریع جلوی پرسپولیس با انگیزه ظاهر شدیم.»

ابراهیم‌زاده همچنین درباره بخت ذوب آهن در قهرمانی آسیا هم گفت:«ما تلاش می‌کنیم. بقیه‌اش دست خداست البته ذوب آهن قبلا کیفیت و توانایی خودش را نشان داده و اتفاقات زمین دیگر خیلی دست ما نیست.»   

  

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

   

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد