فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی:ذوب آهن بهترین تیم 5 سال اخیر ایران است

 

فوتبال روز:علی دایی سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی درخشان مقابل ذوب آهن، حرف‌هایش را از اینجا آغاز کرد که بعد از مدت‌ها از تیمش یک بازی دلخواه دیده است.

 

او گفت:« به نظر من پرسپولیس با دلش بازی کرد و در این بازی جنگنده و کلا یک روز خوبی را داشتیم و امروز اصلا بازیکنان ما مرتکب اشتباهی نشدند و به نظر من اگر تیمی بتواند ذوب آهن فینالیست را به این صورت ببرد، پتانسیل بالایی دارد بازیکنان ما با تمام وجود کار کردند و تیم ذوب آهن کلا در طول بازی بیشتر از یک موقعیت نداشت که به تیرک زد ولی ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که حتی پنالتی هم به دست آوردیم که متأسفانه نتوانستیم به خوبی از آن استفاده کنیم.» 

 

دایی ادامه داد:« ما در طول هفته خیلی خوب تمرین کردیم و بازیکنان انگیزه بالایی داشتند و نباید باخت‌های هفته‌های قبل را به گردن بازیکنان انداخت چون در بعضی روزها با وجود بازی خوب نتیجه نگرفته‌ایم مثل بازی استقلال که اگر توپ‌هایمان گل می‌شد در دقایق آخر گل نمی‌خوردیم ما توانستیم در این بازی دو گل به ثمر برسانیم.»

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد تیم ذوب آهن اظهار داشت:«آنها تیم بزرگی دارند و بزرگترین تیم در 5 سال اخیر هستند. آنها پتانسیل خیلی بالایی دارند که توانستند به فینال قهرمانان آسیایی برسند و در دو بازی آسیایی که در اصفهان و عربستان انجام دادند توانستند الهلال را ببرند نباید با این باخت ارزش کاری آنها پایین بیاوریم چون کادرفنی و مربی خوبی دارند ولی ما فعل خواستن را بهتر صرف کردیم و نتیجه گرفتیم. من به ذوب آهن تبریک می‌گویم و امیدوارم قهرمان آسیا هم بشوند.»

خبرنگاران از او سوال کردند که چرا تیم در دقایق پایانی گل می‌خورد که جواب داد:«خیلی صحبت کردیم دیدید که در بازی امروز در دقایق پایانی به مدافع‌ها اجازه نفوذ ندادیم و به همین دلیل بود که پشت خط دفاع ما خالی می‌شد و ما گل می‌خوردیم، فوتبال همین است و من خوشحالم که در این بازی طلسم ما شکسته شد. البته علت گل خوردن ما مسأله تاکتیکی نبود و فکر می‌کنم بازیکنان تمرکز نداشتند.»

دایی در مورد غلامرضا رضایی که آیا او را به تیم امید می‌دهد یا نه گفت:«فکر می‌کنید آنها در بهترین موقع دعوت کرده‌اند؟ تیم ما که 6 مهاجم خوب ندارد ولی با تمام وجود دوست داریم به تیم امید و پیروانی کنیم. احترام آنها واجب است چون واقعا ایشان دوست خوب ماست. من هر کاری بکنم می‌توانم به آنها در تیم امید باشند ولی خواهشی که دارم یا دو روز قبل از بازی با استیل به ما بازیکن را پس بدهند چون ضربه زیادی می‌خوریم.»

سرمربی پرسپولیس همچنین در مورد بازی استیل آذین نیز گفت:«آنها هم مثل ما چند بازی خوب نبودند و من مطمئنم که مسابقه سختی پیش روی ماست.» دایی در پایان از هواداران پرسپولیس به خاطر صبرشان تشکر کرد. 

   

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد