فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فرهاد کاظمی: فوتبال ایران با«ع.ع»ها هر روز ناپاک‌تر می‌شود

farhad kazemi  

فوتبال روز:مهدی تاج نایب رئیس فدارسیون فوتبال و رئیس ستاد اخلاق حرفه‌ای اعلام کرده که فرهاد کاظمی مشکلی برای مربیگری ندارد و فقط باید مصاحبه‌های جنجالی‌اش را کنار بگذارد.

 

در این میان اما عزیزمحمدی و علی‌پور نظری مخالف با نظر تاج را دارند و در مصاحبه‌های خود تأکید می‌کنند که فرهاد کاظمی نمی‌تواند مربیگری کند. در این میان حجت‌الاسلام علیپور مصاحبه‌ای انجام داده که گفته ف.ک‌ ها نباید به دنبال کار کردن در فوتبال باشند و بی‌جهت وقت خود را تلف نکنند چون اجازه فعالیت به آنها داده نمی‌شود. 

کاظمی که در بین مربیان منشوری تنها فردی است که علیه آنها مصاحبه می‌کند در جدیدترین حرف‌های خود باز هم مسائل جالبی را عنوان می‌کند. کاظمی در گفت‌وگوی اختصاصی با سایت گل حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند:«این آقایان نمی‌توانند درباره من شفاف و با صراحت حرف بزنند و فقط می‌خواهند یک چیزی بگویند. اسم خیلی‌ها در تاریخ چه به عنوان آدم مثبت و چه به عنوان آدم منفی مانده است و باید بگویم آقایان«ع.ع»‌باید از فوتبال این مملکت بروند تا همه چیز درست شود.»
 کاظمی ادامه می‌دهد:«این آقایان در حدی نیستند که بخواهند در مورد فوتبال حرف بزنند و چون کسی آنها را نمی‌شناسد، می‌خواهند یک چیزی بگویند تا خودشان را مطرح کنند. من به آقای تاج قول داده‌ام که مصاحبه نکنم وگرنه در مورد ع.ع ها چیزهای زیادی می‌گفتم.»
 او تأکید می‌کند:«من متأسفم بابت حرف‌هایی که این آقایان می‌زنند و در این مدت هیچ وقت نتوانستند به صورت شفاف همه چیز را بگویند. فوتبال ایران با وجود ع.ع ها هر روز ناپاک‌تر می‌شود و این‌ها آویزان‌های فوتبال هستند که در مورد فوتبال حرف می‌زنند.» 

  

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد