فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج کامل هفته دوازدهم لیگ برتر؛ پرسپولیس ذوب آهن را شکست داد

 

فوتبال روز:هفته دوازدهم لیگ برتر عصر امروز با انجام دو بازی در تهران و بوشهر به پایان رسید و تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه 2 بر صفر مقابل ذوب آهن، فینالیست لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی رسید.

 

در بازیهای این هفته سایپا و فولاد پرگل ترین بازی لیگ برتر در 9 سال اخیر را رقم زدند.
 تراکتور در  تبریز مقابل استقلال متوقف شد و دیگر تیم تبریزی نیز در انزلی به نتیجه مساوی رضایت داد. راه آهن در ادامه روند صعودی خود پاس را شکست داد و داربی نفتی ها را آبادانی ها بردند. جدال دو مربی سابق استقلالی در فولادشهر نیز با تساوی سپاهان و مس همراه بود. پرسپولیس نیز در یک بازی خوب پس از 5 هفته دوباره برد و ذوب آهن را شکست داد. 

ملوان انزلی صفر- شهرداری تبریز صفر  


راه آهن 2- پاس همدان 1

گل: رودریگو لوپز(39) بهادر عبدی(78)/ امیر محبی(55)  

صبای قم 2- پیکان قزوین 1

گل: محسن بیاتی نیا(62، 82)/ علیرضا عباسفرد(32) 

 

سایپا کرج 5- فولاد خوزستان 5

گل: ابراهیم صادقی(19) مهدی خیری(45) عباس محمدرضایی(48) کریم انصاری فرد(49، 60)/ رضا نوروزی(25، 59، 78، 87) آرش افشین(80) 

 

نفت آبادان 1- نفت تهران صفر

گل: روح الله عرب(80)  

سپاهان اصفهان1- مس کرمان 1

گل: فابیو جانواریو(59)/ فراز فاطمی(58)  

شاهین بوشهر1- استیل آذین تهران1

گل: عباس پورخسروانی(27)/ محمد غلامی(83) 

  

تراکتورسازی تبریز 1- استقلال تهران 1

گل: جاسم کرار(52)/ میلاد میداودی(45) 

 

ورزشگار یادگار امام، تماشاگر بیش از 60 هزارنفر

داور:‌ محسن ترکی 

اخطار: صادقی، امیرآبادی،‌ مجیدی(استقلال)، کرار جاسم، حسینی(تراکتور)

اخراج: آشوبی(85)(استقلال) 

تراکتور: مهدی ثابتی، مرتضی اسدی،‌ مجتبی ترشیز(83 داود دانشدوست)، مصطفی اکرامی، سیدمحسن حسینی، مهدی کیانی،‌ آندرانیک تیموریان(65 رسول خطیبی)، کرار جاسم محمد، علی علیزاده، مسعود ابراهیم‌زاده(46 پیمنتا)، محمد ابراهیمی

سرمربی: فراز کمالوند 

استقلال:‌وحید طالب‌لو، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، مهدی امیرآبادی، پژمان منتظری، فرزاد آشوبی، ایمان مبعلی(78 فیلیپ دسوزا)، آندره لوییز، مصطفی جباری، میلاد میداودی(85 امیر روانخواه)، فرهاد مجیدی(92 بیژن کوشکی

سرمربی: پرویز مظلومی 

شرح بازی:

دو تیم در نیمه اول بازی پایاپایی را انجام دادند. در دقایق ابتدایی بازیکنان تراکتورسازی بر بازی سوار بودند اما در اواسط بازی این شاگردان پرویز مظلومی بودند که حملاتی روی دروازه تراکتورسازی داشتند.

در دقایق پایانی نیمه اول دو تیم بار دیگر به طور نسبی روی دروازه یکدیگر موقعیت خلق کردند.

ابراهیمی در دقیقه 45 در یک موقعیت تک به تک توپ را به دست طالب لو کوبید و کمی بعد این شاگردان مظلومی بودند که در دقیقه 45+2 توسط میلاد میداودی به گل رسیدند.

نیمه دوم شاگردان فراز کمالوند برای جبران نتیجه با حمله بازی را آغاز کردند که حاصل آن خطای پنالتی دقیقه 51 لوییز روی بازیکن تراکتورسازی بود.

این ضربه پنالتی را در دقیقه 52 جاسم کرار به گل تبدیل کرد تا بازی به تساوی بکشد.

تراکتورسازی بعد از این گل بارها در ادامه بازی صاحب موقعیت شد که یکی پس از دیگری این فرصت ها را از دست داد، البته سرخپوشان تبریزی یکی از موقعیت های خوب خود را به دلیل اعلام آفساید از سوی داور از دست دادند که هواداران تراکتورسازی به دلیل این تصمیم داور علیه او شعار دادند.

در پایان نیز تلاش شاگردان کمالوند برای تغییر نتیجه بی نتیجه باقی ماند. آنها در دقیقه پایانی نیز یک موقعیت خوب را از دست دادند. 

شرح گل‌ها:

1ـ0(استقلال): دقیقه 1+45 دفع ناقص کرنر ارسالی توپ را نصیب میلاد میداودی کرد تا ضربه سنگین این بازیکن دروازه تراکتور را فرو بریزد.

1ـ1(تراکتور): دقیقه 50 خطای آندره لوییز روی لئوناردو پیمنتا را داور خطای پنالتی اعلام کرد و جاسم کرار گل مساوی تراکتور را به ثبت رساند. 

اتفاق ویژه: با توجه به اشتباهات داوری که گل تراکتور را مردود اعلام کرد تماشاگران به شدت به نحوه قضاوت داور معترض بودند، همچنین در پایان نیمه اول موقع خروج بازیکنان درگیری‌ای بین چند تن از بازیکنان دو تیم رخ داد که با پا در میانی دیگر بازیکنان قائله خاتمه یافت. امروز تماشاگران تراکتوری با تشویق‌های یک پارچه و سازمان یافته خود نوع جدیدی از تشویق را در ورزشگاه یادگار امام به اجرا گذاشتند.  

 

  

پرسپولیس تهران 2- ذوب آهن اصفهان صفر

گل: هادی نوروزی(18) محمد نوری(84) 

 دوشنبه 3 آبان 1389- ورزشگاه آزادی – هفته دوازدهم لیگ برتر

تماشاگر: 20 هزار نفر

داور: سعید مظفری زاده

کارت زرد: زارع(پرسپولیس) خلعتبری، حدادی فر، گردان( ذوب آهن)

اخراج: علی احمدی(60)  

پرسپولیس: علیرضا حقیقی(کاپیتان)، علیرضا محمد، سپهر حیدری، علیرضا نورمحمدی، حمیدرضا علی عسگری، مازیار زارع، حسین بادامکی(68- تیاگو فراگا)، محمد نوری، امیرحسین فشنگچی(91- محمد پروین)، غلامرضا رضایی، هادی نوروزی(92- مجتبی شیری) 

 

ذوب آهن: شهاب گردان، محمد حسینی، علی احمدی، فرشید طالبی، حسین ماهینی(77- محمد قاضی)، شاهین خیری، قاسم حدادی فر(کاپیتان)، محمدرضا خلعتبری، مهدی رجب زاده(65- محمد صلصالی)، اسماعیل فرهادی، ایگور کاسترو(70 – جلال رافخایی)

 

نمای بازی:

پرسپولیس بعد از 5 بازی بدون برد در لیگ، بالاخره مقابل بهترین تیم حال حاضر ایران به پیروزی رسید تا ضمن بازگشت مجدد به جمع مدعیان، علی دایی نیز نفس راحتی بکشد. شاید این از خوش شانسی قرمزها بود که ذوب آهن بعد از یک بازی پرفشار و یک سفر طولانی به ریاض، در مقابل پرسپولیسی قرار گرفت که تشنه برد و 3 امتیاز بود. سرخپوشان در نیمه اول خوب بازی کرد و به گل رسید، در حالی که ذوب آهن از وضعیت آرمانی خود دور بود. در این نیمه ضربه سر فرشید طالبی به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد و بادامکی در دقیقه 45 یک موقعیت تک به تک را از دست داد.

نیمه دوم بازی نیز با میدان داری پرسپولیس آغاز شد و علیرضا نورمحمدی روی یک ضربه کرنر تیر دروازه ذوب آهن را به لرزه درآورد. دو دقیقه بعد مهمترین اتفاق بازی رخ داد که ذوب آهن 10 نفره شد و پرسپولیس پنالتی خود را از دست داد. ذوب آهن بعد از 10 نفره شدن چند حمله را تدارک دید و بهتر از زمانی شد که 11 نفره بازی می کرد. گل دوم پرسپولیس تیر خلاصی بود بر این بازی تا پرسپولیس بعد از هفته ششم، اولین برد خود را جشن بگیرد و دوباره به جمع مدعیان بازگردد. 

 

شرح گل:

دقیقه 18( 1- 0): پاس بادامکی از جناح راست از زیر پای نوری رد شد و به نوروزی رسید تا مهاجم سرخپوشان اولین گل فصل خود را در لیگ برتر به ثمر برساند.

دقیقه 84( 2- 0): غلامرضا رضایی با حرکت انفرادی خود در محوطه جریمه ذوب آهن دو مدافع و دروازه بان این تیم را دریبل کرد و با یک پاس به عقب محمد نوری را صاحب توپ کرد و ضربه این بازیکن در کنج دروازه ذوب آهن قرار گرفت.

 

 

اتفاق ویژه: در دقیقه 60 هادی نوروزی با دروازه بان ذوب آهن تک به تک شد، ضربه او را گردان برگشت داد، اما تلاش مجدد او برای تصاحب توپ با خطای احمدی مواجه شد تا مظفری زاده ضمن اخراج این بازیکن یک ضربه پنالتی نیز برای سرخپوشان بگیرد. اما در میان تعجب همگان فشنگچی پشت ضربه قرار گرفت و به طرز بسیار مبتدیانه ای آن را به دستهای شهاب گردان زد، در حالی که محمد نوری پنالتی زن اول پرسپولیس در زمین حضور داشت. 

 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد