فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دو بازیکن ذوب آهن:شادی عرب‌ها در ورزشگاه آزادی به ما برخورده بود

 

فوتبال روز:ابوالحسنی: چرا عربستانی‌ها جلوی 100هزارنفر آن کار را کردند؟ این حرکت برای ما خیلی سنگین تمام شده بود. اصلا چه لزومی داشت این جوری شادی کنند آن روز من خیلی ناراحت شدم و دنبال تلافی بودم خدا را شکر که فرصتش فراهم شد.

 

بعد از پیروزی شیرین در ریاض دو فوتبالیست جوان این تیم کاری کردند تا طعم این برد به یادماندنی زیر زبان اهالی فوتبال برای مدت‌های زیادی باقی‌ بماند. امید ابوالحسنی و سینا عشوری دو بازیکن جوان ذوب آهن و عضو تیم امید بعد از سوت پایان داور ازبکستانی که رأی به فینالیست شدن نماینده فوتبال ایران داد شادی ویژه‌ای را در میان میدان ورزشگاه ملک فهد ریاض برپا کردند که این شادی به مذاق فوتبال دوستان ایرانی خوش آمد. 

این دو بازیکن جوان با شادی منحصر به فردشان پاسخی جالب به فوتبالیست‌های عربستانی دادند که روز 8 فروردین 88 بعد از آن شکست تلخ تیم ملی در ورزشگاه آزادی و مقابل چشمان 100هزارنفر با بالا و پایین پریدن‌هایشان روی اعصاب فوتبالدوستان ایرانی رژه رفته بودند. حالا که ذوب آهن فینالیست به وطن بازگشته سینا عشوری درباره این حرکت ویژه و جالب توضیح می‌دهد:« این موضوع از قبل در فکرمان بود بازی تیم ملی را من از پای تلویزیون دیدم اما دیدن آن شادی عربستانی‌ها در پای تلویزیون دردناک بود. همیشه در فکر این بودم که روزی این اتفاق را تلافی کنم.» 


ابوالحسنی هم می‌گوید:«از قبل قرار گذاشته بودیم اگر در عربستان صعوود کردیم حتما این کار را انجام بدهیم. خدا را شکر که بردیم و شادی‌مان کامل شد.» وی ادامه می‌دهد:« جو ورزشگاه ملک فهد زیاد جالب نبود، عربستانی‌ها پلاکاردهایی را با خودشان آورده بودند که روی آن عبارت جعلی خلیج عربی نوشته شده بود. می‌خواستند اتفاقاتی که در ورزشگاه‌های ما رخ داده بود را اینطوری تلافی کنند اما با پیروزی ما همه ناامید شدند.» 


عشوری نیز می‌گوید:«اتفاقا این حرکت ما در رسانه‌های عربستان هم بازتاب زیادی داشت و شبکه‌های تلویزیونی ضمن نشان دادن تصویر این اتفاق به آن پرداختند. آنها می‌گفتند چرا الهلال اینطور بازی کرده که منجر شده تا ما چنین شادی‌ای را در عربستان انجام دهیم.»
همبازی‌ او یعنی ابوالحسنی می‌گوید:«چرا عربستانی‌ها جلوی 100هزارنفر آن کار را کردند؟ این حرکت برای ما خیلی سنگین تمام شده بود. اصلا چه لزومی داشت این جوری شادی کنند آن روز من خیلی ناراحت شدم و دنبال تلافی بودم خدا را شکر که فرصتش فراهم شد.» 


در ادامه عشوری می‌افزاید:«بعد از اینکه ما دو نفر این کار را کردیم شاهین خیری، فرشید طالبی و قاسم حدادی‌فر هم به ما ملحق شدند و حرکت ما بدجوری به چشم آمد.» وی ادامه می‌دهد:«خدا را شکر که در عربستان سربلند شدیم در این وضعیت که تیم ملی نتایج زیاد خوبی نگرفته کمی باعث احساس غرور در فوتبال ایران شدیم. آنجا هم بحث ذوب آهن مطرح نبود ما نماینده فوتبال ایران بودیم و حرکتی هم که انجام دادیم در حمایت از تیم ملی فوتبال و به تلافی شادی عربستانی‌ها در ورزشگاه آزادی بود که خدا را شکر مورد استقبال مردم و رسانه‌ها هم قرار گرفت.» 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
فرهنگ شنبه 1 آبان 1389 ساعت 22:42 http://www.farhang89.com

سلام دوست عزیز.وبلاگ قشنگی داری .اگه با تبادل لینک موافقی منو با نام کتابخانه الکترونیکی فرهنگ میبد لینک بده.منتظر جوابتم دوست عزیز.
موفق باشی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد