فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج لیگ قهرمانان اروپا/ پیروزی آرسنال، رئال‌مادرید،بایرن‌مونیخ

 

فوتبال روز:در دور سوم مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال اروپا، تیم‌های آرسنال، رئال‌مادرید، بایرن‌مونیخ،‌ آژاکس و المپیک مارسی مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

 

سه شنبه شب این پیکارها در گروه‌های پنجم تا هشتم انجام گرفت که اولین نتیجه عجیب آن، باخت آ.اس.رم ایتالیا برابر بازل سوئیس بود.
این دو تیم از گروه پنجم در ورزشگاه المپیک رم در حضور 20 هزار نفر تماشاگر به میدان رفتند که میزبان 3 بر یک مغلوب شد. مارکو بوریلو 21 برای رم، فرای 12، اینگوم 44 و کابارال 90 برای سوئیسی‌ها گلزنی کردند.
از این گروه بایرن‌مونیخ آلمان توانست عقب‌ماندگی اولیه برابر کلوژ رومانی را جبران کرده و به برتری 3 بر 2 برسد. در این جدال که ژرمن‌ها در ورزشگاه آلیانس‌‌آره‌نا میزبان بودند، کادو و کریستیان پانین‌، دو بازیکن بازیکنان کلوژ با اشتباه‌های عجیب و گل به خودی به یاری تیم تحت رهبری لویی‌فان‌خال آمدند و در دقایق 32 و 37 برای بایرن گلزنی کردند. گل سوم میزبان را نیز ماریو گومز در دقیقه 77 به ثمر رساند. میهمان توسط کادو 28 و امانوئل کولیو 86 به گل رسید.
در گروه ششم المپیک مارسی با گل سلیمان دیاوارا در دقیقه 48 زیلینا را در خانه شکست داد. در دیدار دیگر این گروه اسپارتاک روسیه در خانه 2 بر صفر مقابل چلسی انگلیس تسلیم شد. یوری زیرکف 23 و نیکولا آنلکا 43 برای آبی‌پوشان در هوای سرد مسکو مقابل 75 هزار تماشاگر گلزنی کردند.
رئال‌مادرید اسپانیا به لطف درخشش اولیه کریستیانو رونالدو و مسعود اوزیل، بازیکنان پرتغالی و آلمانی خود 2 بر صفر بر آ.ث‌میلان در گروه هفتم و در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو غلبه کرد. این دو بازیکن تکنیکی در دقایق 13 و 14 گل زدند.
از همین گروه آژاکس با نتیجه 2 بر یک از سد اوسر عبور کرد. دمی دزیف 7 و لوئیس سوارز 41 برای هلندی‌ها گلزنی کردند. تک گل میهمان فرانسوی نیز توسط والتر بریسا در دقیقه 56 زده شد.
در آخرین گروه نیز آرسنال موفق به کسب پیروزی پرگل و خیره‌کننده 5 بر یک برابر شاختار دونتسک شد. دراین بازی که در حضور تماشاگران انگلیسی در ورزشگاه الامارات لندن انجام گرفت، سونگ19، نصری42، فابرگاس 60-پنالتی، ویلشیر 66 و شامخ 69 برای تیم آرسن ونگر گل زدند. در حالیکه ادواردو داسیلوا 82 تک گل اوکراینی‌ها را زد.
همچنین براگا پرتغال با دو گل از سد پارتیزان بلگراد صربستان عبور کرد. دوس‌سانتوز 35 و نایسمنتو 90 برای تیم پیروز گلزنی کردند.

جدول گروه‌های پنجم تا هشتم:  


*گروه پنجم:
1- بایرن‌مونیخ 9 امتیاز
2- بازل 3 امتیاز
3- کلوج 3 امتیاز
4- آ.اس.رم 3 امتیاز

*گروه ششم: 1- چلسی 9 امتیاز
2- اسپارتاک 6 امتیاز
3- المپیک‌مارسی 3 امتیاز
4- زیلینا بدون امتیاز

*گروه هفتم:
1- رئال‌مادرید 9 امتیاز
2- آ.ث.میلان 4 امتیاز
3- آژاکس 4 امتیاز
4- اوسر بدون امتیاز

*گروه هشتم: 1- آرسنال 9 امتیاز
2- شاختار دونتسک 6 امتیاز
3- براگا 3 امتیاز
4- پارتیزان بدون امتیاز 
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد