فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ذوب‌‌آهن ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید

 

فوتبال روز:تیم فوتبال ذوب آهن ایران با برتری مقابل الهلال عربستان در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا فینالیست شد.

 

دیدار تیم‌های الهلال عربستان و ذوب آهن ایران از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 دیشب به وقت ایران در ورزشگاه شیخ فهد ریاض در میان انبوه تماشاگران عربستانی برگزار شد که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب‌آهن ایران به پایان رسید تا این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف سئونگ نام کره جنوبی برود.
ایگور کاسترو در دقیقه 55 تک گل شاگردان ابراهیم‌زاده را به ثمر رساند تا ذوب‌آهن با تکرار نتیجه دیدار رفت و برتری 2 بر صفر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت راهی فینال این رقابت‌ها شود.
روشن ایرماتف، داور ازبکستانی این دیدار به محمد الفریدی و تیاگو از الهلال و قاسم حدادی‌فر از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد ضمن اینکه وی در دقیقه 71 به دلیل حرکت غیر ورزشی لی‌یونگ پیو از الهلال روی محمدرضا خلعتبری کارت قرمز مستقیم نشان داد تا نماینده عربستان با 10 بازیکن به کار ادامه دهد.
به این ترتیب تیم‌های ذوب آهن ایران و سئونگ نام ایلهوای کره جنوبی در تاریخ 22 آبان سال جاری در ورزشگاه ملی المپیک توکیو برای مشخص شدن قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در سال 2010 در یک بازی به مصاف هم می‌روند. 
 

 ذوب‌آهن:
شهاب گردان، فرشید طالبی، قاسم حدادی‌فر، محمد احمدی، سید محمد حسینی، حسین ماهینی، شاهین خیری، گورکاسترو، مهدی رجب‌زاده (از دقیقه 93 محمد صلصالی)، محمد قاضی (از دقیقه 83 امید ابوالحسنی) و محمدرضا خلعتبری (دقیقه 90 اسماعیل فرهادی)
سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده  

 

سئونگ نام ایلهوای کره جنوبی حریف ذوب آهن در فینال 


همچنین پیش از این دیدار سئونگ نام ایلهوای کره جنوبی در دیدار برگشت با نتیجه یک بر صفر مقابل الشباب عربستان به برتری رسید تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 4 و با توجه به قانون گل زده در خانه حریف به فینال این مسابقات راه پیدا کند. 
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد