فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

بی‌احترامی عراقی‌ها به پرچم و سرود ایران

فوتبال روز:قبل از آغاز بازی تیم‌های ایران و عراق، هواداران عراقی به پرچم و سرود ایران بی‌احترامی کردند.

 

قبل از برگزاری دیدار تیم‌های ایران و عراق از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال غرب آسیا که با برتری 2 بر یک ایران همراه بود، عراقی‌های حاضر در ورزشگاه به سرود ملی و پرچم کشورمان به شدت بی‌احترامی کردند.
600 هزار عراقی در اردن زندگی می‌کنند که همین مورد عاملی شد تا بخشی از فضای ورزشگاه در این دیدار در اختیار عراقی‌ها باشد، ضمن اینکه چندصد هوادار ایرانی نیز در ورزشگاه حاضر بودند.
بی احترامی عراقی‌ها باعث شد بین 2 نیمه ملی‌پوشان کشورمان که از این کار آنها عصبی شده بودند، برای شکست تیم ملی عراق هم‌قسم شوند که در پایان به خواسته خود نیز رسیدند و بدین ترتیب پاسخ خوبی به عراقی‌ها دادند. 

*در جریان این دیدار، بازیکنان 2 تیم به خصوص در نیمه اول بارها با هم درگیر شدند که با دخالت داور و با تجربه های 2 تیم این درگیری‌ها خاتمه یافت. 

*حضور هوارمحمد، مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در ترکیب تیم ملی عراق و بازی وی مقابل ملی‌پوشان ایران از نکات قابل توجه این دیدار بود. 

*در دقیقه 90 این مسابقه تصاویر ارسالی از اردن قطع شد تا تلویزیون نتواند دقایق پایانی را نشان دهد. 

*سفیر ایران در اردن و عزیز محمدی نیز در ورزشگاه حاضر بودند و این دیدار را از نزدیک تماشا کردند. 

 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد